یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲
 |  28/ فروردین/ 1401 - 2:20
  |   نظرات: بدون نظر
116 بازدید بازدید

کاهش چشمگیر سرقت در ایام نوروز در منطقه یک


معاون دادستان تهران اعلام کرد

کاهش چشمگیر سرقت در ایام نوروز در منطقه یک

معاون دادستان تهران گفت: در اجرای دستور دادستان محترم تهران مبنی بر حضور معاونین در مساجد و کمک به رفع مشکلات مردم و با اقبال اهالی به فرهنگ سازی‌های ارائه شده برای پیشگیری از سرقت، وقوع این بزه در ایام نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در منطقه یک تهران به میزان چشمگیری کاهش یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از روبط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب تهران، محمد حسین جعفری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک تهران، اظهار داشت: در نتیجه حضور مستمر اینجانب در معیت سرکلانتر یکم، رؤسای کلانتری های منطقه و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در مساجد محل و گفت و گو با مردم برای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای کاهش سرقت، با موافقت اهالی محل، از اول تا پانزدهم فرودین ۱۴۰۱ برای برخی کوچه‌های بن بست منطقه یک، نگهبان کوچه گمارده شد که این امر موجب کاهش چشمگیر سرقت در منطقه یک تهران شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه آمار سرقت در منطقه ۳۵ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: با فرهنگ سازی و جلب همکاری اهالی و دستگاههای متولی می توان راهکارهای مؤثرتری برای پیشگیری از بزه سرقت به کار گرفت.

معاون دادستان تهران گفت: استفاده از نگهبان برای کوچه‌های بن بست با استقرار نگهبان و بستن طناب با هماهنگی شهرداری مربوطه منع قانونی ندارد و در صورتی قابل اجرا است که مورد موافقت کلیه ساکنان کوچه باشد.

انتهای پیام 



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4989 بازدید

بازدید دیروز: 18185 بازدید

بازدید کل : 1656517 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر