سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۵
 |  10/ دی/ 1395 - 5:51
  |   نظرات: بدون نظر
1,224 بازدید بازدید

شبکه های اجتماعی فضایی برای سوء استفاده دشمن در انتخابات آینده نشود


حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز جمعه در حاشیه زیارت امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود نطنز در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این که دشمن حساب ویژه ای بر روی شبکه های اجتماعی در انتخابات آینده باز کرده است ابراز کرد: دشمن از گذشته ضربه سختی از ملت ایران خورده و در صدد ایجاد فتنه دیگر در آینده است و باید ملت و مسئولان با بصیرت مراقب رفتارهای دشمن باشند.
محسنی اژه ای افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن از شبکه های مجازی مسئولان کشور باید زیر ساخت های آن را بومی کنند تا اطلاعات داخل ایران در اختیار دشمن قرار نگیرد.
سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: انتخابات ۸۸ باید درس عبرتی برای همگان باشد تا بار دیگر اسیر فتنه و توطئه های دشمنان قرار نگیریم.
وی گفت: کلیه دستگاه های مسئول اعم از سیستم امنیتی، انتظامی، قضایی، سپاه و بسیج، دولت و مجلس باید مراقب باشند تا انتخابات آینده کشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم و با امنیت کامل و با شور و نشاط در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
وی بیان کرد: برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات احتمالی همه دولتمردان و دلسوزان نظام و انقلاب از همین حالا مراقب باشند و یکی از فضاهایی که دشمن از آن استفاده خواهد کرد شبکه های اجتماعی است.
محسنی اژه ای با اشاره به این که هیچ فردی مانع مردم در استفاده بهینه از شبکه های مجازی نیست تصریح کرد: کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه متشکل از یک عضو دستگاه قضایی و شش عضو دولت است و نقش دولت در این کارگروه بسیار اساسی و مهم است و همه افراد ذی صلاح به ویژه دادستان ها باید مراقب باشند تا در صورت جرم آشکار به عنوان مدعی العموم برخورد شایسته و مناسبی را انجام دهند.
بادرود در فاصله ۳۰ کیلومتری نطنز و ۱۵۵ کیلومتری مرکز اصفهان قرار دارد.
۷۴۰۸/۷۴۳۰ * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14396 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1495779 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر