سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱
 |  10/ دی/ 1395 - 6:07
  |   نظرات: بدون نظر
1,731 بازدید بازدید

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان از تصرف زمین ‌های حاشیه‌ شهر گله کرد


به گزارش ارسالی دفتر امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان به ایرنا، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت زاهدان اظهار داشت: مسئولان امر و مجریان قانون باید برای مردم دل بسوزانند و راه ‌های قانونی را به آنان برای حل مشکلاتشان نشان دهند.
وی به مردم توصیه کرد قوانین را رعایت کنند، حتی اگر جایی تنها هستند و فردی آنان را نمی‌ بیند، سعی بر پیروی از قانون داشته باشند.
وی قانون ‌گریزی را ناشی از بسته بودن راه‌ های قانونی دانست و از مجریان دولت خواست در زمینه بازکردن راه‌های قانوی برای رسیدن مردم به حق‌شان تلاش کنند.
امام‌ جمعه‌ مسجد مکی اهل ‌سنت زاهدان مسئولان امر را در تعامل با مردم به پیروی از سیره‌ پیامبر(ص) دعوت کرد و گفت: مسئولان و مدیران باید با پیروی از سیره پیامبر(ص) در مقابل مردم تواضع داشته باشند.
وی افزود: وظیفه‌ همه ادارات خدمت به مردم است و اینکه بعضی از ادارات می‌ گویند سازمان بازرسی سخت می‌ گیرد اعتقاد بنده این است که سازمان بازرسی جایی سخت می‌گیرد که خلافی باشد.
مولوی اسماعیل زهی با تاکید بر حفظ زمین‌های شهر برای مردم اظهار داشت: واقعاً ناراحت می شوم وقتی می‌شنوم یک اداره می‌آید و هکتارها زمین را تصرف کرده و برای خود سند صادر می‌ کند در حالی ‌که این زمین‌ها جزو منابع ملی است و هرچند ارگان‌ها، ادارات و نیروهای مسلح برای ما عزیز هستند اما زمین ‌های حاشیه‌ شهر باید بیشتر به مردم تعلق گیرد.
وی به وضعیت بد مسکن مردم استان اشاره‌ و مسئولان را به واگذاری زمین ‌ها به مردم توصیه کرد گفت: مردم این استان عادت دارند به همان روش سنتی زندگی کنند اما متأسفانه خانه‌ های ۲۵۰ و ۳۰۰ متری چند سال قبل به متراژ بسیار کم محدود شده پس این زمین‌ها باید به همین مردم داده شود تا خانه‌ های سنتی بسازند.
وی افزود: همه‌ ادارات باید خود را خدمتگذار و دلسوز مردم بدانند و چاره ‌اندیشی کنند زیرا رضایت خداوند و استحکام نظام جمهوری اسلامی در همین است.
وی مردم را به پرهیز از تصرف زمین‌ ها و منابع ملی توصیه کرد و گفت: در عین ‌حال تأکید من به مردم این است که زمین‌های خالی را تصرف نکنند و از راه قانونی وارد شوند.
وی افزود: ادارات هم در این مساله دلسوز باشند و به مردم خدمت کنند.
۷۳۱۶**۳۰۴۲ دریافت کننده: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13338 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1494721 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر