سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸
 |  15/ اردیبهشت/ 1398 - 10:51
  |   نظرات: بدون نظر
3,272 بازدید بازدید

۱۹ قاضی نمونه دزفول تجلیل شدند


به گزارش ایرنا رئیس دادگستری شهرستان دزفول در آئین تجلیل از این قاضیان نمونه گفت: این قاضیان با نظر معاونت نظارت و ارزیابی قضات دادسرای نظامی به عنوان قاضی نمونه معرفی شده اند.
محمد یار ممبینی سلامت و امنیت را ۲ نعمت بی دریغ خداوند دانست و افزود: پیش بینی می شد با ورود رئیس جدید قوه قضائیه، دغدغه های حوزه قضایی به مرحله اجرا برسند که بخش نامه هایی در این زمینه ابلاغ شده است.
وی با تاکید بر عزت و کرامت قاضی، دادگاه و مردم اظهار داشت: کاهش پرونده های ورودی از ضروریات دادگستری است البته این موضوع تا حدودی به مجموعه دادگستری مربوط نمی شود.
رئیس دادگستری شهرستان دزفول بر ضرورت رسیدگی به پرونده ها در کمترین زمان ممکن تاکید کرد و افزود: قاضیان باید از ورود پرونده جدید جلوگیری و برای مختومه کردن پرونده های موجود تلاش کنند.
وی با بیان اینکه از نیروهای بازنشسته در صورت نیاز استفاده می شود، گفت: تعداد پرونده های دادگستری دزفول بالا است لذا باید تلاش شود پرونده های مسن هرچه سریعتر به نتیجه برسند.
ممبینی افزود: معاونت نظارت و ارزیابی قضات در دادسرای نظامی هر ساله تعدادی از همکاران را براساس آیتم های خود ارزیابی و از آنها تقدیر می کند که امسال حدود ۲۹۰ نفر از قاضیان استان خوزستان از جمله ۱۹ قاضی دادگستری دزفول مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰ میلیارد ریال پاداش به قاضیان نمونه استان خوزستان پرداخت شده است، اظهار داشت: تلاش مضاعف در قوه قضائیه همیشه وجود دارد لذا باید رفاه و معیشت همکاران در دستور کار باشد.
افزون بر ۵۰ قاضی در شهرستان دزفول فعالیت می کنند.
۷۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 940 بازدید

بازدید دیروز: 1067 بازدید

بازدید کل : 1618554 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر