یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸
 |  28/ فروردین/ 1401 - 1:24
  |   نظرات: بدون نظر
135 بازدید بازدید

رئیس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد


رئیس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی «ارشاد» به‌طور از پیش اعلام‌نشده بازدید کرد و به بررسی اهم مسائل و مشکلات این مجتمع قضایی پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی در راستای بازدیدهای از پیش اعلام نشده، به‌منظور نظارت بر عملکرد قضات و آگاهی میدانی از مشکلات و چالش‌های موجود در فرایندهای قضایی صبح امروز به همراه جعفر داراب‌خانی رئیس حوزه ریاست و معاون قضایی رئیس کل، محمدرضا مرادی‌حقگو سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری و یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی «ارشاد» بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این بازدید، از بخش‌های مختلف مجتمع قضایی ارشاد و شعب مستقر در این مجتمع بازدید کرد و ضمن ارزیابی کیفیت رسیدگی‌ها، از اهم مسائل و مشکلات موجود آگاهی یافت و میزان وارده و موجودی شعب را مورد بررسی قرار داد.

القاصی در جریان بازدید از یکی از شعب این مجتمع قضایی خدمت‌گذاری به شهروندان در عدلیه را یک «توفیق الهی» دانست و در عین حال میزان پرونده‌های معوق را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصمیم‌گیری در خصوص آبروی اشخاص را «دشوار» و «حساس» توصیف نمود و در عین حال بر لزوم اعمال دقت ویژه به‌منظور حفظ آبروی افراد تأکید کرد.

القاصی همچنین در جریان بخشی از این بازدید، با تعدادی از مراجعان دیدار کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8618 بازدید

بازدید دیروز: 18185 بازدید

بازدید کل : 1660146 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر