یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰
 |  22/ فروردین/ 1401 - 10:06
  |   نظرات: بدون نظر
125 بازدید بازدید

پرونده کودکان کوی عرفان روی میز دستگاه قضا


رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

پرونده کودکان کوی عرفان روی میز دستگاه قضا

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان از قرار گرفتن پرونده حقوق عامه کودکان کوی عرفان بر روی میز دستگاه قضا به منظور رسیدگی به مشکلات کودکان و اهالی این محله خبر داد.

حیدر آسیابی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک با جمع اهالی کوی عرفان شهر گرگان که در مسجد امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه مشکلات اهالی این محله باید با همکاری دستگاههای مختلف رفع شود، اظهار کرد: پرونده ویژه ای برای احیای حقوق عامه ساکنان این محل در دادستانی گرگان تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه تک تک مشکلاتی که اهالی در جلسه مطرح کردند، با پیگیری دادستان برای حل آن تلاش می شود، افزود: به دادستان مرکز استان ماموریت دادیم حداکثر تا یک هفته دیگر همه مدیران و مسئولان اجرایی که طبق قانون موظف به ارایه خدمات عمومی و رفاهی در این محله هستند، برای بازدید در این محله حاضر کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه مدیران باید برای مرتفع کردن مشکلات اهالی این محل برنامه و زمانبندی ارائه دهند، خاطرنشان کرد: بیشتر موضوعاتی که اهالی در جلسه امشب مطرح کردند با برنامه های کوتاه مدت قابل حل است و نیاز به اعتبار و هزینه های هنگفت ندارد.

پرونده کودکان کوی عرفان روی میز دستگاه قضا

آسیابی با اشاره به اینکه در ۶ ماه آینده دوباره در مسجد همین محل حضور پیدا می کنیم و نتیجه پیگیری ها را رصد خواهیم کرد، ادامه داد: ما در دادگستری استان برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی، محله محوریست و بنا داریم محله با محله با حضور در مساجد علاوه بر کمک به افزایش آگاهی های حقوقی قضایی مردم، مشکلات و آسیب های اجتماعی هر منطقه را با کمک اهالی همان محله شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: حضور در مساجد و دیدار چهره با چهره با مردم در راستای دستور رئیس قوه قضاییه انجام می شود و روسا و دادستان های سراسر استان به مساجد محله ها رفته تا علاوه بر پاسخگویی به مردم، مشکلات و آسیب های هر منطقه را هم شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند.

به گزارش ایسنا در نخستین گام طرح حضور در مساجد، رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در صدر هیئتی از مسئولان ارشد قضایی استان و شهرستان گرگان دیشب به مسجد امام جعفر صادق (ع) کوی عرفان گرگان رفتند. ایجاد مدرسه، خانه بهداشت، فضا و امکانات ورزشی، بهره مندی از خدمات حمل و نقل عمومی، افزایش امنیت با حضور گشت های پلیس و بسیج و جابجایی مراکز خرید ضایعات از جمله درخواست های مردم از مسئولان قضایی در دیدار امشب بود.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17703 بازدید

بازدید دیروز: 18764 بازدید

بازدید کل : 1786397 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر