دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴
 |  22/ فروردین/ 1401 - 8:45
  |   نظرات: بدون نظر
98 بازدید بازدید

عمل به وعده دادستان ظرف ۲۴ ساعت/ نفس راحت کوی عرفانی ها بعد از چند سال


عمل به وعده دادستان ظرف ۲۴ ساعت/ نفس راحت کوی عرفانی ها بعد از چند سال

ایسنا/گلستان پس از وعده دیشب دادستان به مردم کوی عرفان برای حل مشکل تبدیل شدت کوی عرفان به کوی ضایعاتی ها، در کمتر از ۲۴ ساعت دادستان مرکز استان به وعده اش عمل کرد.

محمود اسپانلو امشب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دستگاه قضایی برای رفع مشکلات مردم و برخورد با بی قانونی ها زمان و مکان نمی شناسد، اظهار کرد: وقتی مطالبه مردم قانونی و درست باشد وظیفه خود می دانیم در کمترین زمان ممکن مطالبه آنها را به فرجام برسانیم.

وی با بیان اینکه شب گذشته در معیت رئیس کل دادگستری استان‌گلستان در مسجد محله کوی عرفان و در جمع مردم این منطقه حاضر شدیم، افزود: یکی از درخواست های اهالی این محله در دیدار مردمی دیشب، انتقال مراکز خرید ضایعات از این محله بود.

دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه برای حل این مشکل، امروز ۱۶ مرکز خرید ضایعات در کوی عرفان با حکم قضایی پلمب شد، خاطرنشان کرد: با کمک اهالی این محله، خرده فروشان موادمخدر هم شناسایی شدند.

اسپانلو با اشاره به اینکه در نخستین مرحله دیشب بساط ۴ عرضه کننده موادمخدر جمع شد، ادامه داد: مابقی این محله نیز تا چند روز آینده پاکسازی خواهند شد.

وی از پیگیری تحقق مابقی درخواست های مردمی که دیشب قول پیگیری آن داده شد، خبر داد و گفت: به زودی شهردار و سایر مسئولان مرتبط هم پای کار می آیند.

به گزارش ایسنا در دیدار مردمی شب گذشته مسئولان قضایی استان در مسجد کوی عرفان، رئیس کل دادگستری استان گلستان به دادستان مرکز استان ماموریت داد از جنبه حقوق عامه برای حل مشکلات کوی عرفان با کمک دستگاه های اجرایی اقدام کند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5693 بازدید

بازدید دیروز: 18695 بازدید

بازدید کل : 1793082 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر