پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
 |  26/ اسفند/ 1400 - 1:05
  |   نظرات: بدون نظر
393 بازدید بازدید

کاهش ورود پرونده‌های قضایی در سیستان و بلوچستان


رییس کل دادگستری استان عنوان کرد؛

کاهش ورود پرونده‌های قضایی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای کمترین زندانی و کمترین میزان محکومین مالی است ادامه داد: کاهش پرونده‌ها در سیستان و بلوچستان با همکاری تمامی همکاران ما در دستگاه قضایی این استان رقم خورده است که جای خوشحالی دارد.

به گزارش ایسنا- حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان قضایی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مردم سخت کوش  این استان با عمق جان این را درک کرده‌اند که خدمات نظام با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در سیستان و بلوچستان بالاترین رسالت خود را خدمت بی‌منت به مردم مظلوم و وفادار به نظام و انقلاب می‌داند و هیچ گاه با کارهای دیگر از رسالت اصلی خود که خدمت به مردم است دور نخواهد شد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم  این استان با وجود تمام مشکلات اقتصادی همواره در انتخابات بیشترین میزان مشارکت را داشته اند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۷۰۰ زندانی امسال از زندان‌های سیستان و بلوچستان آزاد شدند تصریح کرد: ۴۰ فقره پرونده قصاص امسال در این استان با همکاری بزرگان طوایف و سران قبایل ختم بخیر شده است.

حجت الاسلام مصطفوی نیا با اشاره به اینکه کاهش آلام مردم سیستان و بلوچستان مهمترین دغدغه همکاران قضایی در این استان است افزود: طی۶ ماهه امسال بیش‌از ۲۵۷ هزار فقره پرونده در این استان بررسی و ۲۶۴ هزار پرونده مختومه شده است.

وی تاکید کرد:همکاران ما در دادگستری و دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان ۹۴ هزار و ۷۰۰ پرونده را در مدت ۲۹ ماه به ۳۸ هزار پرونده در این استان تقلیل داده اند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6537 بازدید

بازدید دیروز: 17432 بازدید

بازدید کل : 1721401 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر