چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲
 |  26/ اسفند/ 1400 - 3:56
  |   نظرات: بدون نظر
103 بازدید بازدید

برخورد دستگاه قضایی با افراد متخلف در ادارات برای مردم امید آفرین است


نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان:

برخورد دستگاه قضایی با افراد متخلف در ادارات برای مردم امید آفرین است

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعلام برخورد دستگاه قضایی با افرادی که در سازمان و ادارات تخلف می‌کنند برای مردم امید آفرین است تصریح کرد: در این برهه از زمان که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند سازمان‌های بازرسی و ناظر علاوه بر بررسی کیفیت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایسنا- آیت الله مصطفی محامی در نشست رییس قوه قضاییه با علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و اقشار مختلف مردم با بیان اینکه قوه قضاییه اقداماتی را شروع کرده که امیدآفرین بوده است گفت: مردم انتظار دارند که قوه قضاییه ملجا و پناهگاه آنان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان با شرایط خاص پرونده‌های فراوانی تشکیل می‌شود که مقداری بر اساس سنت جاری با جلسات صلح و صفا و سازش به سامان می‌رسد

وی افزود: پرونده‌های مطرح است در بین مردم که تخلف در فلان سازمان و اداره انجام شده و باید مشخص شود که اگر تخلف بوده و یا تبرئه شده باید اعلام شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخورد با متخلفان باید بازدارنده باشد تا دیگران دنبال این رویه نروند گفت: با تخلف باید در هر سطحی برخورد جدی شود تا در بین مردم سوءتفاهم ایجاد نشود.

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت اسلامی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تنگه احد ایران اسلامی است.

وی افزود: اقدامات رییس قوه قضاییه برای ایجاد تحول در این قوه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: محورهای اساسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ارتباط با متن مردم است که سفر رییس قوه قضاییه به سیستان و بلوچستان در راستای تحقق این امر است.

وی بر استفاده از نیروهای جوان و مستعد در قوه قضاییه تاکید کرد و گفت: حضور نیروهای جوان و مستعد در این قوه می تواند راهگشا در پیشبرد امور باشد.

مولوی سلامی تصریح کرد: ورود دستگاه قضا به مساله راههای استان که یک بانده و به سبب ترانزیت از ترافیک بالایی برخوردار هستند و تاکنون افراد زیادی در تصافات کشته شده اند بسیاری ضروری است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان ادامه داد: معضل حاشیه نشینی یکی از مهمترین معضلات این استان است که ورود جدی دستگاه قضا را می طلبد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5718 بازدید

بازدید دیروز: 14329 بازدید

بازدید کل : 1703150 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر