شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷
 |  22/ اسفند/ 1400 - 10:46
  |   نظرات: بدون نظر
79 بازدید بازدید

۸۱ هزار داوطلب در آزمون وکالت امسال شرکت کردند/ هفت هزار نفر قبول شدند


رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه:

۸۱ هزار داوطلب در آزمون وکالت امسال شرکت کردند/ هفت هزار نفر قبول شدند

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: ۸۱ هزار داوطلب در آزمون وکالت امسال شرکت کردند.

به گزارش ایسنا، حسن عبدلیان‌پور در نشست خبری خود با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه در ارتباط با عملکرد مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: در خصوص اصلاح آیین‌نامه نحوه جذب و به کارگیری نیروهای انسانی اقداماتی انجام شده است و همکاران ما تلاش کردند مواردی که باقی مانده بود را به پایان برسانند. در سه ماه گذشته تفاهم‌نامه‌های همکاری با اسنپ، پلیس آگاهی، گروه خودروسازی سایپا و آستان مقدس احمدی و محمدی در استان فارس برای ارائه خدمات معاضدتی امضا کردیم.

وی با بیان این‌که در سالی که گذشت توانستیم آزمون‌های وکالت و کارشناسی را برگزار کنیم گفت: در حال حاضر، ۳۰ هزار و ۶۷۲ وکیل عضو مرکز وکلا هستند و ۸۱ هزار داوطلب در آزمون وکالت امسال شرکت کردند که ۷۰۱۲ نفر در این آزمون قبول شدند و امیدواریم تا قبل از آزمون ۱۴۰۱ نتیجه نهایی آن را اعلام کنیم. هم‌چنین ثبت‌نام آزمون وکالت که ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود در ۲۰ تا ۲۶ فروردین انجام می‌شود. به این دلیل که نهاد موازی ما نتوانست در سال ۱۴۰۰ آزمون برگزار کند این آزمون وکالت را به صورت فوق‌العاده برگزار می‌کنیم.

رئیس مرکز وکلا افزود: در حال حاضر ۱۴ هزار کارشناس عضو مرکز هستند و ۶۱ هزار نفر در آزمون کارشناسی امسال شرکت کردند که حدودا ۵ هزار نفر قبول شدند و امیدواریم نتایج نهایی به زودی اعلام شود.

ادامه دارد…



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 16837 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 2001108 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر