یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
 |  9/ اسفند/ 1400 - 9:41
  |   نظرات: بدون نظر
113 بازدید بازدید

مهدی رزاقی نژاد رئیس جدید حفاظت اطلاعات دادگستری گلستان شد/ حفاظت اطلاعات بدنبال مچ گیری نیست


تغییر در بازوی نظارتی دستگاه قضا در گلستان

مهدی رزاقی نژاد رئیس جدید حفاظت اطلاعات دادگستری گلستان شد/ حفاظت اطلاعات بدنبال مچ گیری نیست

ایسنا/گلستان طی مراسمی با حضور مدیران ارشد دستگاه قضایی استان گلستان، رئیس جدید حفاظت اطلاعات دادگستری گلستان معرفی شد.

حیدر آسیابی در مراسم معارفه رئیس جدید حفاظت اطلاعات دادگستری استان گلستان با بیان این که امر نظارت یک توصیه دینی و عقلی است و باید مستمر انجام شود، افزود: عوامل حفاظت مرزبانان قوه قضاییه هستند تا همکاران در مجموعه های قضایی در بستری امن و سالم، خدمتگزاری کنند.

حیدر آسیابی با بیان این که حفاظت و اطلاعات به دنبال مچ گیری همکاران نیست، تصریح کرد: ماموریت این نهاد نظارتی صیانت از سرمایه های انسانی قوه قضاییه است تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

راه اندازی دفاتر حفاظت اطلاعات در تمامی حوزه های قضایی

آسیابی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی بخش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان متناسب با ماموریت ها و برنامه های تعریف شده آن نیست، افزود: آماده ایم دفاتر ثابت حفاظت و اطلاعات را در همه حوزه های قضایی استان فعال کنیم تا مراجعین درصورت مواجهه با سوء جریانات بتوانند مراتب را به حفاظت و اطلاعات اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس پیشین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، جایگزینی مدیری جوان و انقلابی را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب دانست و تاکید کرد: با تمام اختیارات قانونی و توان از مدیران جوان مجموعه حمایت خواهیم کرد.

گلوگاه های فساد در استان را شناسایی کرده ایم

رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان هم در مراسم امروز با اشاره منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با فساد، گفت: کار قضایی با جان و مال و ناموس مردم ارتباط تنگاتنگ دارد و به همین سبب، شناسایی گلوگاه های فساد و افراد انگشت شماری که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند، اولویت ما خواهد بود.

مهدی رزاقی نژاد، یکی از راه های مبارزه با فساد و پیشگیری از فساد را حفظ و صیانت از نیروی انسانی برشمرد و اضافه کرد: در صورت مشاهده یا گزارش هرگونه انحراف در گام نخست به همکاران تذکر داده می شود اما برخورد با کسانی که تذکرها را نادیده بگیرند، سختگیرانه و بدون اغماض خواهد بود .

وی تاکید کرد: راهبرد اصلی بنده و همکارانم در حفاظت و اطلاعات، صیانت از همکاران خواهد بود و در این راه از کمک سایر دستگاه های نظارتی استان نیز ، بهره خواهیم برد.

به گزارش ایسنا در مراسم امروز از تلاش های رمضانعلی عابدی رئیس پیشین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان نیز قدردانی شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3223 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2004828 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر