شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶
 |  13/ اسفند/ 1399 - 9:11
  |   نظرات: بدون نظر
116 بازدید بازدید

با تمام ظرفیت به میدان آمده‌ایم تا از تولید حمایت کنیم


دادستان عمومی و انقلاب تهران:

با تمام ظرفیت به میدان آمده‌ایم تا از تولید حمایت کنیم

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم در خصوص کارشکنی‌ها و مانع تراشی‌هایی که در عرصه تولید وجود دارد ورود پیدا می‌کند.

علی القاصی مهر عصر چهارشنبه ۱۳ اسفندماه با حضور در شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولیدکنندگان تکاپو، حیات و زندگی را در اجتماع زنده کرده‌اند.

القاصی مهر با بیان اینکه امروز وضعیت کشور در شرایطی است که همه صاحب نظران و علاقه مندان به این آب و خاک راه برون رفت از مشکلات و تحریم‌ها را خوداتکایی، قطع وابستگی‌ها و شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های داخلی می‌دانند، گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است که به همه مسئولان و مقامات برای بسیج همگانی رفع وابستگی و خود اتکایی توصیه می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: با وجود فشارها و مضایق معیشتی مردم شاهد این بودیم که بخشی از استعدادها و ظرفیت‌ها به میدان عمل آمده‌اند و با توجه به بازدیدهایی که امروز از واحدهای تولیدی داشتیم، مشاهده شد که محصولات از نظر طراحی‌ها و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و این محصولات به کشورهای اروپایی هم صادر می‌شوند که پیش از این محصولات با ارز دولتی وارد می‌شدند اما اکنون این ظرفیت در داخل ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه از پیامدهای مثبت تحریم‌ها مراجعه به خود و اطمینان به خود و تاکید بر  شعار ما می‌توانیم بوده است، یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن بایستیم، راه آن قوی شدن در برابر دشمن است.
القاصی مهر راه برون رفت از مشکلات را پرداختن به صنعت و تولید و عدم وابستگی دانست و گفت: برای دستیابی به خوداتکایی باید همه ظرفیت‌ها پای کار بیایند و تمام توانمندی‌های بالقوه در بخش‌های نظارتی، خصوصی و دولتی به کار گرفته شوند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران بیان کرد: ما در دستگاه قضایی با توجه به اهتمام ویژه رئیس قوه قضائیه به تولید و اشتغال، با تمام ظرفیت به میدان آمده‌ایم تا از تولید حمایت کنیم و با مطالبه گری در جهت رفع موانع گام برداریم و در این راستا قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم در خصوص کارشکنی‌ها و مانع تراشی‌هایی که در عرصه تولید وجود دارد، ورود پیدا می‌کند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7437 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1640780 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر