یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱
 |  29/ بهمن/ 1399 - 12:10
  |   نظرات: بدون نظر
46 بازدید بازدید

اقدامات دادگستری تهران در رفع "اطاله دادرسی پرونده‌های رسوبی"


قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران اعلام کرد

اقدامات دادگستری تهران در رفع "اطاله دادرسی پرونده‌های رسوبی"

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در رفع اطاله دادرسی به ویژه در پرونده‌های رسوبی و تعیین تکلیف این قبیل پرونده‌ها اقدام بسیار موثر و خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در  نشست شورای معاونین قضایی دادگاه‌‎های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه رفع اطاله دادرسی از دغدغه‌های همیشگی دستگاه قضایی بوده است، عنوان کرد: در رفع اطاله دادرسی به ویژه در پرونده‌های رسوبی و تعیین تکلیف این قبیل پرونده‌ها اقدام بسیار موثر و خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضاییه در زمینه کاهش جمعیت کیفری اقدامات بسیاری در این زمینه علیرغم محدودیت‌های کرونایی صورت گرفت و حدود ٦ هزار نفر با تمسک به دستورالعمل تعیین تکلیف شدند.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: مجتمع دادگاه تجاری تهران راه اندازی شده و مجتمع ویژه زندان را نیز در زندان اوین تشکیل داده‌ایم و با تامین نیروی انسانی مورد نیاز عملا گردش زندانی در مجتمع‌های قضایی نخواهیم داشت.

ستایشی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: در حال حاضر دادرسی الکترونیک در حال انجام است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 22298 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2023903 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر