چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸
 |  28/ بهمن/ 1399 - 11:00
  |   نظرات: بدون نظر
45 بازدید بازدید

کرونا حریف اجتماع میلیونی مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد


سخنگوی قوه قضاییه:

کرونا حریف اجتماع میلیونی مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: کرونا حریف اجتماع میلیونی مردم ما در راهپیمایی ۲۲بهمن نشد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: متاسفیم از اینکه هنوز به لحاظ شرایط کرونایی در کشور حضور پرشور خبرنگاران را شاهد نیستیم و ارتباطمان از طریق صوت و تصویر است؛  ان‌شاءالله در آینده حضور اصحاب رسانه را شاهد باشیم.

کرونا حریف اجتماع میلیونی مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد

وی ضمن تشکر از “حضور مردم انقلابی و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن” گفت: حضور مردم اعلام وفاداری آنها به انقلاب در شرایط کرونایی در کشور ما حماسه دیگری آفرید. کرونا حریف اجتماع میلیونی مردم ما در راهپیمایی ۲۲بهمن نشد. حماسه حضور در ایران اسلامی حماسه جاودانه و همیشگی است و مقاومت خدشه ناپدیر ملت در دفاع از دستاوردهای آن در برابر بیگانگان است. امروز بر مسولان هست پاسداشت این حماسه مردمی و پاسداشت حضور مردم خدمت به مردم و اجرای عدالت در جامعه است.

وی افزود: در سال جاری ۲۵۰۰ اتاق در واحدهای قضایی ما به سیستم دادرسی الکترونیک مجهز شده و ۴۰۰ اتاق در زندان های کشور مجهز به سیستم دادرسی الکترونیک شده است.

اسماعیلی ادامه داد:  در سال جاری قریب به ۱۰۰ هزار دادرسی را الکترونیکی انجام دادیم که بیش از ۶۲ هزار دادرسی الکترونیکی  بین واحدهای قضایی و زندان ها بوده و بدون اعزام زندانی از طریق الکترونیکی  انجام شده و   همچنین بیش از ۳۱ هزار دادرسی الکترونیکی با منزل و محل کار اصحاب پرونده انجام شد و بیش از ۳۰مورد دادرسی الکترونیکی با ارتباط با اصحاب پرونده های خارج از کشور  انجام شده است. این امر تلاش دارد در این شرایط خاص قوه قضاییه تلاش دارد که به هنگام و به موقع دادرسی ها را انجام دهد.

ادامه دارد…



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6015 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1828633 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر