جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
 |  26/ تیر/ 1399 - 9:33
  |   نظرات: بدون نظر
35 بازدید بازدید

مبارزه با زمین خواری تسهیل شد


با همکاری دولت و دستگاه قضا

مبارزه با زمین خواری تسهیل شد

بنابر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، ماموران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، ضابط قضایی می شوند که این اتفاق فرآیند رسیدگی به پرونده‌های زمین خواری را تسهیل می‌کند.

علی نبیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با همکاری قوه قضاییه مقرر شده تا مأموران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پس از طی دوره های آموزشی به عنوان ضابط قضایی انتخاب شوند که این اتفاق می‌تواند منجر به برخورد سریع تر با موارد دست اندازی به انفال و زمین های دولتی شود.

وی افزود: اولین دوره برگزاری کلاسهای آموزشی به منظور معرفی همکاران ما به عنوان ضابط قضایی حدود دو هفته قبل برگزار شد که این روند ادامه دارد و به زودی تمامی همکاران ما مستقر در ۳۵ اداره کل سراسر کشور به احکام قضایی تجهیز می شوند و جا دارد برای این اتفاق ارزشمند از مسئولان قوه قضاییه تشکر کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به خط تلفن ۱۶۵۶ که آماده دریافت گزارش‌های مربوط به تصرفات زمین‌های دولتی است گفت: از مردم عزیز در سراسر کشور می‌خواهیم هر جا که دست اندازی هایی به انفال و زمین های واقع در محدوده شهرها را مشاهده کردند با این خط تلفن تماس بگیرند.

به گفته نبیان، یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ضمن آنکه به صورت شبانه روز وضعیت زمین های دولتی را رصد می‌کند آماده دریافت‌ گزارش های مردمی در خصوص تصرفات است.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1273 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1751203 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر