سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰
 |  10/ تیر/ 1399 - 11:05
  |   نظرات: بدون نظر
29 بازدید بازدید

اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند


رئیس شورای قضایی استان هرمزگان:

اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند

ایسنا/هرمزگان رئیس شورای قضایی استان هرمزگان گفت: اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

علی صالحی صبح امروز(دهم تیرماه) در جریان برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: مسئولین باید برنامه ریزی های لازم را به گونه ای انجام دهند که با بهره گیری از ظرفیت های خدادادی مثل دریا در جهت ایجاد اشتغال ، توسعه صنعت و پرورش آبزیان به نحوی شایسته به مردم خدمت شود.

وی با تأکید بر نظارت ویژه دستگاه قضایی در خصوص واگذاری، اظهار کرد: ضرورت دارد بر روند خصوصی سازی ها نظارت لازم صورت پذیرد تا شاهد تضییع حقوق بیت المال نباشیم و خصوصی سازی بهانه ای برای زمین خواری و تعرض به حقوق مردم نشود.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان مقابله با صید ترال را در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری برشمرد و تأکید کرد: اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

وی ادامه داد: براساس این گزارش، مبارزه جدی و بدون اغماض با قاچاق سازمان یافته کالا و ارز از دیگر محورهای سخنان رییس کل دادگستری استان هرمزگان بود.

صالحی دراین خصوص یادآور شد: انسداد گریزگاه های قاچاقچیان از نظارت های قانونی لزوم برخورد جدی از سوی متولیان امر را می طلبد تا بدینوسیله شاهد قاچاق سازمان یافته از مبادی رسمی نباشیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 27 بازدید

بازدید دیروز: 4834 بازدید

بازدید کل : 2053577 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر