یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹
 |  4/ خرداد/ 1399 - 8:48
  |   نظرات: بدون نظر
40 بازدید بازدید

سلیمانی:سازمان‌های حقوق‌بشری در حد شعار به حقوق زنان و کودکان فلسطین توجه می‌کنند


با اشاره به پیام رهبری در روز قدس ۹۹

سلیمانی:سازمان‌های حقوق‌بشری در حد شعار به حقوق زنان و کودکان فلسطین توجه می‌کنند

یک حقوقدان با بیان این‌که «سازمان‌های دفاع از حقوق بشر در حد شعار به حقوق زنان و کودکان فلسطین توجه دارند» گفت: این سازمان‌ها آن نگاه واقعی و وظیفه انسانی که باید نسبت به کودک‌کشی و نسل کشی در یمن و فلسطین داشته باشند را ندارند.

عزالدین سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با وظیفه کشورهای مسلمان در برابر سیاست‌های استکباری صهیونیسم مبنی بر کمرنگ کردن مسئله فلسطین گفت: یکی از فرازهای بسیار مهم فرمایشات مقام معظم رهبری، توجه عمده به سیاست‌های استکبار مبنی بر کمرنگ‌کردن مسئله فلسطین بود. مقام معظم رهبری اشاره صریحی به این مسئله داشتند و فوری‌ترین وظیفه را مبارزه با این امر دانستند که به وسیله مزدوران فرهنگی-سیاسی دشمن در کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد.

وی افزود: وظیفه عمده و اساسی کشورهای اسلامی، باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این است که توجه ویژه‌ای به اشغال سرزمین فلسطین داشته باشند و در شرایط حاضر مسئله‌ای که اهمیت بسیار زیادی دارد و مقام معظم رهبری هم اشاره‌ی عمده‌ای به آن داشتند بحث غصب و بیرون راندن مردم فلسطین از سرزمین‌های اجدادی خودشان است.

این حقوق‌دان ادامه داد: مخصوصا در شرایط فعلی، بیشتر فرمایشات معظم له، توجه دادن ملت‌های مسلمان و مجامع بین‌المللی و حقوق‌دانان آزاده جهان به تلاش در جهت جلوگیری از تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی و یهودی‌سازی قدس اشغالی و تلاش برای الحاق بخشی از کرانه باختری به اراضی اشغالی بود.

این وکیل دادگستری در ارتباط با دفاع از حقوق زن و کودک نیز گفت: متاسفانه مجامع بین‌المللی که داعیه دفاع از حقوق بشر و حقوق زن و کودک را دارند با سکوت مرگبار خود، مهر تاییدی بر اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی غاصب و کودک‌کش اسرائیل می‌زنند و به نوعی اقدامات آن‌ها را تایید می‌کنند.

سلیمانی افزود: این سازمان‌ها در حد شعار به این مسائل توجه دارند و آن نگاه واقعی و وظیفه انسانی که باید نسبت به کودک‌کشی و نسل کشی در یمن و فلسطین داشته باشند را ندارند چون در اصل رژیم غاصب و جعلی اسرائیل با حمایت کشورهای غربی این اقدامات وحشی‌گرایانه را در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌دهند.

سلیمانی در پایان، در ارتباط با نتایج مبارزه برای آزادی فلسطین گفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و وعده‌های امام خمینی، اقداماتی که جبهه مقاومت و شهید سرافرازمان، حاج قاسم سلیمانی در منطقه از سال‌ها قبل انجام دادند، ان‌شاالله پیروزی نصیب ملت فلسطین و ملت‌های مسلمان خواهد شد، منوط به این‌که کشورهای اسلامی و خصوصا سران بعضی از کشورهایی که ادعای عرب بودن و مسلمان بودن را دارند، دست از خیانت‌های خود بردارند و بیشتر به مسئله فلسطین توجه داشته باشند.
انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 22662 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2024267 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر