جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
 |  20/ فروردین/ 1399 - 12:12
  |   نظرات: بدون نظر
36 بازدید بازدید

معرفی مسئولین قضایی جدید شهرستان پاکدشت 


معرفی مسئولین قضایی جدید شهرستان پاکدشت 

مراسم تکریم و معارفه مسئولین قضایی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، احسان مظفری در مراسم تکریم و معارفه مسئولین قضایی شهرستان پاکدشت با اشاره به وضعیت مطلوب قضایی حاکم بر شهرستان پاکدشت اظهار کرد: وحدت بین مسئولین و مردم بزرگترین امتیاز این شهرستان محسوب می‌شود و این عامل موثر باعث شده تا مسئولین اهتمام بیشتری در حل مشکلات و پیگیری امور داشته باشند.
وی افزود: در آستانه میلاد با سعادت امام زمان که حضرتش را به عدالت گستری می شناسیم؛ امید داریم با ظهور منجی عالم بشریت، عدل و داد در جهان گسترده شود و ما در حد توان بکوشیم تا در زمره سربازان امام زمان باشیم و در راستای اجرای عدالت و احقاق حق قدم برداریم.
معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ضرورت پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد: رفع دو موضوع اطاله دادرسی و حجم زیاد ورودی پرونده‌ها در دستگاه قضایی نیاز به همکاری تمامی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط دارد.
مظفری با اشاره به اهمیت کاهش اطاله دادرسی، گفت: در پرونده‌های قضایی رسیدگی باید در موقع خود انجام پذیرد، به نحوی که هر شخصی به دستگاه قضایی مراجعه نمود، حقش را در همان زمان به وی بدهیم و با مدیریت و کاهش اطاله دادرسی و انجام امور در زمان خود و کنترل ورودی‌ها نگذاریم جرمی محقق بشود.
 در این مراسم صیاد عبدی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت و احسان باغانی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان حکم انتصاب خود را دریافت کردند.
گفتنی است در این مراسم با اهداء لوح‌هایی از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران از زحمات علیرضا کثیرلو و رحیم علیش پور به عنوان رئیس و دادستان سابق شهرستان پاکدشت تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7368 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1628039 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر