جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷
 |  20/ فروردین/ 1399 - 10:53
  |   نظرات: بدون نظر
34 بازدید بازدید

رییسی: دادستان‌ها و قضات مراقبت کنند جامعه به کروناهای مجرمانه مبتلا نشود


رییسی: دادستان‌ها و قضات مراقبت کنند جامعه به کروناهای مجرمانه مبتلا نشود

رییس قوه قضاییه گفت: ارتقاء کرامت مردم دردستگاه قضایی، مبارزه بافساد وتلاش برای رفع موانع تولید سه اولویت دستگاه قضادرسال ۹۹ است.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رییسی  در جلسه شورای روسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور اعلام کرد: ارتقاء کرامت مردم دردستگاه قضایی، مبارزه با فساد وتلاش برای رفع موانع تولید سه اولویت دستگاه قضا در سال ۹۹ است.

وی افزود: گسترش عدل راهبرد فعالانه دستگاه قضاست؛ برای احیای حقوق مردم، منتظر رسیدن دادخواست و شکایت نمانید و   برای رفع فساد، نظارت های پیشگیرانه هم درون دستگاه قضایی هم در سطح کشور را توسعه دهید.

رییسی خاطرنشان کرد: انحصارگری، عدم وجود رقابت و عدم شفافیت از موانع فراگیر احقاق حقوق عامه در کشور است که باید دادستان‌ها درجهت رفع آن اقدام کنند.

رییسی تاکید کرد: دادستانها و قضات مراقبت کنند جامعه به کروناهای مجرمانه مبتلا نشود.

وی افزود:  بعد ازشناسایی مبتلایان به کروناهای اقتصادی و اخلاقی واجتماعی، اولا مراقبت کنید خودتان مبتلا نشوید سپس علت یابی کنید و برای درمان، حکم صادرکنید. درپایان هم بر دوران نقاهت مجرم وبرای بازگشت او به جامعه نظارت کنید.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: دادستانها و قضات مراقبت کنند جامعه به کروناهای مجرمانه مبتلا نشود.

وی افزود:  بعد از شناسایی مبتلایان به کروناهای اقتصادی و اخلاقی واجتماعی، اولا مراقبت کنید خودتان مبتلا نشوید سپس علت‌یابی کنید و برای درمان، حکم صادرکنید. درپایان هم بر دوران نقاهت مجرم و برای بازگشت او به جامعه نظارت کنید.

این خبر تکمیل می شود.



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8889 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1629560 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر