جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳
 |  6/ اسفند/ 1398 - 1:44
  |   نظرات: بدون نظر
22 بازدید بازدید

جریمه ۲ میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در البرز


جریمه ۲ میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در این استان به پرداخت جریمه ۲میلیارد و ۸۵ میلیونی ریال محکوم شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی اکبر مختاری در این خصوص اظهار کرد: با گزارش اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مورد شناسایی یک مکان دپو و عرضه خارج از شبکه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.
وی افزود: شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان با بررسی و اخذ نظرات کارشناسی از دستگاه‌های مربوط و با عنایت به آخرین دفاعیات متهم، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون و ۱۲۷هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق محکوم کرد.
مختاری همچنین از جریمه سه میلیاردی قاچاقچی سوخت خبر داد و گفت:  ماموران پلیس شهرستان اشتهارد در گشت روزانه خود ضمن بازرسی و توقیف خودروی تانکر مقدار ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
وی تصریح کرد: با رسیدگی به پرونده در شعب تعزیرات حکومتی کرج، متخلف به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت سه میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.
انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1712 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1635055 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر