سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷
 |  1/ اسفند/ 1398 - 2:20
  |   نظرات: بدون نظر
46 بازدید بازدید

حضور در انتخابات حاوی پیام قدرت برای دوستداران انقلاب است


رییس قوه قضاییه:

حضور در انتخابات حاوی پیام قدرت برای دوستداران انقلاب است

رییس قوه قضاییه حضور مردم در صحنه انتخابات را هم یک وظیفه الهی، سیاسی و تکلیفی و حاوی پیام قدرت و اقتدار برای دوستداران انقلاب دانست.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به این سئوال که با توجه به شرایط منطقه و تحریمی که از سوی استکبار جهانی و آمریکا بر علیه ایران تحمیل شده است، حضور مردم در پای صندوق رای چه نقشی در خنثی سازی این توطئه‌ها دارد، گفت: از افتخارات ارزشمندی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی داشته ایم، مراجعه به رای مردم برای شکل گیری تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، هم حق و هم تکلیف است، افزود: مردم و تمام ایرانیان امروز حق انتخاب دارند. تکلیف نیز دارند که هم حضور پیدا کنند و هم بهترین را برگزینند؛ بهترین‌هایی که احساس تعهد و مسئولیت در قبال ارزش‌های انقلاب اسلامی و احساس مسئولیت نسبت به مردم و رفع مشکلات آنها، دغدغه معیشت مردم و روحیه جدی برای مبارزه با فساد را داشته باشند.

رییس دستگاه قضا تاکید کرد: مجلس با کمک دولت بسیار می‌تواند در ایجاد ساختارهای فساد زدا و فضای کسب و کار بدون مانع و بدون مشکل و رونق تولید نقش داشته باشد.

رییسی حضور مردم در صحنه انتخابات را هم یک وظیفه الهی، سیاسی و تکلیفی و حاوی پیام قدرت و اقتدار برای دوستداران انقلاب دانست.

وی با اشاره به پیام حضور مردم برای دشمنان انقلاب خاطرنشان کرد: آن پیام این است که ما علیرغم خواست شما با همه وجود نه فقط خودمان بلکه خانواده هایمان پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای می‌دهیم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه هر رایی که در صندوق ریخته می‌شود تیری بر قلب دشمنان است، گفت: با این حضور معلوم می‌شود که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مسایل و تنگناهایی که دشمن ایجاد کرده یا مشکلاتی که در داخل دارد؛ نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و دشمن شناسی و دشمن ستیزی، هیچ گونه کوتاهی نمی‌کند.

رییس قوه قضاییه حضور با انگیزه و اثربخش مردم را در شکل گیری مجلس قوی موثر دانست و گفت: ما دنبال مجلس قوی هستیم؛ مجلس قوی رای قوی می‌خواهد. رای قوی می‌تواند مجلس قوی را شکل دهد و آینده کشور را از لحاظ قانونگذاری، نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و تعامل با همه نهادها و مسئولین و دستگاه‌های مختلف در جهت ارتقا و رسیدن کشور به قله پیشرفت تضمین کند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12603 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1493986 بازدید

افراد آنلاین: 6 نفر