سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
 |  28/ بهمن/ 1398 - 10:45
  |   نظرات: بدون نظر
16 بازدید بازدید

استفاده از بیت‌المال برای تبلیغ کاندیداها ممنوع!


رئیس‌کل دادگستری گلستان تاکید کرد:

استفاده از بیت‌المال برای تبلیغ کاندیداها ممنوع!

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با هرگونه استفاده نامشروع از اموال دولتی به نفع یا ضرر نامزدها برخورد می‌کنیم و سازمان بازرسی را مأمور کرده‌ایم بر این موضوع نظارت و با متخلفان برخورد کند.

هادی هاشمیان با بیان این مطلب اظهار کرد: تذکرهای لازم به مدیران دستگاه‌های اجرایی داده‌شده است و اگر استفاده غیرقانونی از اموال و جایگاه دولتی مشاهده کنیم به همه دادستان‌ها دستور برخورد قاطع را دادیم.

وی در ادامه از آموزش باید ها و نبایدهای تبلیغات انتخاباتی به داوطلبان نمایندگی مجلس خبر داد و افزود: در سلسله نشست‌هایی در همه حوزه‌های انتخابیه قوانین مربوط به تبلیغات انتخابات را به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز شده است، آموزش داده‌ایم و کتابچه‌ای حاوی همین قوانین را نیز در اختیارشان قرار داده‌ایم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بیان کرد: تاکنون تخلف انتخاباتی در استان نداشتیم و مواردی هم که در استان تشکیل‌شده مربوط به حواشی هواداران و اتفاقات ستادها بوده است.

هاشمیان گفت: انتظار داریم کسانی که مدعی هستند که توان قانون‌گذاری دارند، بیش از دیگران تابع قوانین و مقررات باشند.

وی تصریح کرد: استقبال برای حضور در عرصه نمایندگی مجلس در گلستان از میانگین کشوری بالاتر است و همین امر نشان می‌دهد، انتخابات پرشوری در پیش داریم و مانند انتخابات گذشته امسال هم میزان مشارکت مردم، پای صندوق‌های رأی پرشور و باشکوه باشد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4090 بازدید

بازدید دیروز: 23512 بازدید

بازدید کل : 2052806 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر