سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵
 |  21/ بهمن/ 1398 - 5:27
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

برپایی نمایشگاه قوه قضاییه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن


سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران خبر داد

برپایی نمایشگاه قوه قضاییه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری استان تهران گفت: میز "ایران قوی" با محوریت منویات مقام معظم رهبری و دریافت نظرات مردم یکی از اقدامات ما در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت فرهنگی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین حسن تمجیدی با تاکید بر خدمات رسانی ویژه به راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن اظهار کرد: در دو غرفه این معاونت که در مسیرهای راهپیمایی برپا می شود، حقوقدانان به ارائه مشاوره حقوقی و قضایی رایگان به راهپیمایان می پردازند.

وی افزود: میز “ایران قوی” با محوریت منویات مقام معظم رهبری و دریافت نظرات مردم یکی از اقدامات ما در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گفت: پخش آثار فرهنگی در زمینه ارتقاء و افزایش دانش حقوقی مردم مانند تیزرهای روایت زندگی، مستند و کلیپ های تولیدی قوه قضاییه و…، بروشورهای حقوقی گام به گام، کتب منتشره معاونت فرهنگی و نمایش طرح‌های گرافیکی از دیگر برنامه های غرفه قوه قضاییه در این مراسم می باشد.

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری استان افزود: برای مکاتبه با رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان تهران و همچنین رسیدگی به درخواست های مردمی از بخش های مختلف دادگستری استان تهران، دو صندوق نیز در محل غرفه تعبیه شده تا راهپیمایان، پیشنهادات خود را درون آن بیاندازند.

غرفه قوه قضاییه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در دو محل جداگانه، خیابان آزادی، نبش خیابان استاد معین و دیگری در خیابان آزادی، ابتدای خیابان جمالزاده شمالی قرار دارد.

 انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4126 بازدید

بازدید دیروز: 23512 بازدید

بازدید کل : 2052842 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر