شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵
 |  9/ دی/ 1398 - 12:00
  |   نظرات: بدون نظر
49 بازدید بازدید

نهم دی ماه، از روزهای جلوه قدرت خداوند متعال است


رئیس قوه قضائیه:

نهم دی ماه، از روزهای جلوه قدرت خداوند متعال است

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نهم دی ماه گفت: روز نهم دی ماه که یکی از روزهای جلوه قدرت خداوند متعال است، متوجه کردن دل‌ها به یک انقلاب، نظام و حفظ ارزش‌ها ازغیر مجاری معمولی و طبیعی که در ذهن همه ماها وجود دارد، است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلین رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضایی با بیان اینکه «روز نهم دی ماه یکی از روزهای جلوه قدرت خداوند متعال است» گفت: این روز، روز متوجه کردن دل‌ها به یک انقلاب، نظام  و حفظ ارزش‌ها ازغیر مجاری معمولی و طبیعی که در ذهن همه ماها وجود دارد، است.

وی خاطر نشان کرد: روز نهم دی ماه، امری است که به صورت خودجوش مردم برای دفاع از دین، ارزش‌ها، دفاع از عاشورای حسینی، برملا کردن چهره فتنه گران و خاتمه دادن به فتنه گری‌های دشمن که ۸ ماه کشور را مشغول کرده بود و امنیت و اقتصاد و شرایط روانی را از مردم گرفته بود احساس مسئولیت کردند.

رئیسی با بیان اینکه «بحمدالله این حماسه‌ای که مردم در نهم دی ماه آفریدند دست قدرت و جلوه قدرت الهی بود» افزود:  این روز حضور مردم در تهران، در همه بلاد و خاتمه دادن به جریان فتنه‌ای که تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی و امنیت جامعه ما را و اقتصاد کشور را تهدید می کرد و کسب و کار مردم را تهدید کرده بود، بود. ما این تجربه حضور مردم را در روزهای بسیاری از انقلاب اسلامی در این ۴۰ ساله داریم.

این خبر تکمیل می‌شود



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6883 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1991154 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر