جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱
 |  16/ آذر/ 1398 - 1:27
  |   نظرات: بدون نظر
112 بازدید بازدید

تفاهم نامه همکاری میان وزارت دادگستری و وزارت ورزش و جوانان امضا شد


تفاهم نامه همکاری میان وزارت دادگستری و وزارت ورزش و جوانان امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان وزارت دادگستری و وزارت ورزش و جوانان با هدف ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی در حوزه های نوآوری، ورزش و مالکیت فکری امضا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی وزارت دادگستری، تفاهم نامه همکاری معاونت حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری و معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در وزارت دادگستری امضاء شد.

این تفاهم نامه جهت استفاده از توانمندی های دو وزارتخانه برای ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی در حوزه های نوآوری و ورزش و مالکیت فکری به امضاء محمود حکمت نیا، معاون مالکیت فکری وزارت دادگستری و سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان رسید.

برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه و اجرای دوره‌های آموزشی، انجام امور مطالعاتی و ارائه پروژه‌های علمی مشترک، آسیب شناسی علمی قوانین و مقررات مرتبط با مالکیت فکری و ورزش در جامعه، حمایت از حق مالکیت فکری ورزشکاران و نوآوران جوان در سطح بین المللی از جمله مواردی است که دو وزارتخانه جهت توسعه فرهنگ و نهادینه سازی حقوق مالکیت فکری و کمک به ارتقای آگاهی عمومی در زمینه های اخلاق حرفه ای و حمایت از نوآوری به امضاء رساندند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3534 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1624205 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر