شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲
 |  14/ آذر/ 1398 - 8:34
  |   نظرات: بدون نظر
33 بازدید بازدید

افتتاح ساختمان ستاد دیه اصفهان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها


افتتاح ساختمان ستاد دیه اصفهان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها

با حضور رئیس سازمان زندان‌ها، ساختمان جدید ستاد دیه استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا،‌ جهانگیر در مراسم افتتاح این مرکز گفت: ستاد دیه یادگار اقدام ارزشمند شهید بزرگوار لاجوردی است و امروز بعد از گذشت سی سال از فعالیت این ستاد صلابت و سلامت این نهاد زبانزد است.

وی که در جمع تعدادی از خیرین استان اصفهان سخن می‌گفت افزود: کار شما خیرین اقدامی ارزشمند است که آثار مثبت آن تا همیشه در زندگی شما باقی خواهد ماند.

رییس سازمان زندان ها اظهار کرد: در جامعه شناسی اصلی به عنوان تراکم بی کسی داریم که یک فرد در مشکلات خودش تنها و بی یاور است و این موضوع درباره برخی از زندانیان نیز صدق می کند که متاسفانه هیچ کسی را ندارند تا به داد آنها برسد و شما خیرین با اقدام انسانی خود به آنها یادآور می شوید که جامعه شما را فراموش نکرده است. توفیق این کار و خدمت به این بخش از جامعه نیز عنایت الهی است.

جهانگیر گفت: ستاد دیه یک ستاد مردمی است که هدف آن کاهش آسیب های زندان و کاهش جمعیت کیفری است.

رئیس سازمان زندان ها تصریح کرد: دقت و وسواسی که در این ستاد در مورد هزینه‌کرد کمک های خیرین وجود دارد نشان دهنده تعهد این مجموعه به خیرین است که یک ریال از پول های جمع آوری شده در جای دیگری هزینه نشود.

وی یادآور شد: مردم اصفهان و خیرین آن در اغلب حوزه ها پیشگام بوده اند و امیدوارم روزی برسد که با کمک شما خیرین عزیز هیچ زندانی نیازمندی در این استان و حتی در کل کشور وجود نداشته باشد.

در ابتدای این جلسه سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور و همچنین گرجی زاده مدیرکل زندان های استان اصفهان گزارشی از فعالیت های ستاد دیه ارائه کردند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4137 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1637480 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر