جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷
 |  19/ آبان/ 1398 - 4:04
  |   نظرات: بدون نظر
20 بازدید بازدید

همایش ملی "آسیب شناسی حقوقی، اقتصادی نظام پولی و بانکی در ایران" برگزار می‌شود


همایش ملی "آسیب شناسی حقوقی، اقتصادی نظام پولی و بانکی در ایران" برگزار می‌شود

معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان البرز با همکاری انجمن علمی حقوق اقتصادی ایران، دانشگاه علوم قضایی و پژوهشگاه قوه قضاییه و سایر مراجع مرتبط، همایش ملی " آسیب شناسی حقوقی،اقتصادی نظام پولی و بانکی در ایران " را برگزار می کند.

به گزارش ایسنا، حسین اعظمی معاون منابع انسانی دادگستری استان البرز در خصوص برگزاری این همایش اظهار کرد: مقالات واصله بعد از طی مراحل داوری به عنوان مقاله (علمی-پژوهشی) به چاپ خواهد رسید. حدود ۲۷ مقاله از یکصد مقاله واصله بعد از طی مراحل داوری پذیرفته شده اند و با وجود اتمام مهلت ارسال مقالات و با توجه به تقاضای همکاران، برای همکاران قضایی و اداری استان البرز و همکاران صرفاً قضایی سایر استان‌ها فرصت ارسال مقالات تا ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ تمدید شده است و از این رو پژوهشگران مذکور می توانند مقالات خود را تا تاریخ فوق به آدرس مندرج (ecolawassociation@gmail.com ) در پوستر همایش ارسال نمایند.

این همایش روز سه شنبه مورخ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ در مرکز داوری اطاق بازرگانی تهران واقع در خیابان شهید بهشتی – خیابان قائم مقام فراهانی – کوچه شهید میرزا حسنی – پلاک ۱۸ برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در همایش مذکور گواهی حضور اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10010 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1739049 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر