جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹
 |  11/ مهر/ 1398 - 12:43
  |   نظرات: بدون نظر
38 بازدید بازدید

مدیران دستگاه‌ها با نظارت اجازه سوءاستفاده از بیت‌المال را در انتخابات ندهند


رئیس کل دادگستری گلستان اعلام کرد

مدیران دستگاه‌ها با نظارت اجازه سوءاستفاده از بیت‌المال را در انتخابات ندهند

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تشکیل ستادهای شهرستانی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌ها با نظارت بر زیرمجموعه خود اجازه سوء استفاده از بیت‌المال برای مصارف انتخاباتی را ندهند.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان در جلسه‌ای که با اعضای ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان برگزار شد، اظهار کرد: بررسی فعالیت نامزدهای احتمالی و رصد فضای مجازی و پیشگیری از فعالیت‌های انتخاباتی زودهنگام، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم و  پیشگیری از ورود پول‌های کثیف به فضای انتخاباتی استان از وظایف این ستادهاست.

وی از کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات با هدف خدمت به مردم را دارند خواست که به عنوان کسانی که قرار است در آینده قانونگذاری کنند هم خودشان و هم هوادارانشان به قانون احترام بگذارند و به آن پایبند باشند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از مدیران دستگاه‌ها خواست که بر زیرمجموعه خود نظارت کنند و اجازه سوءاستفاده از بیت‌المال را برای مصارف انتخاباتی ندهند.

هاشمیان برای متخلفان هم خط و نشان کشید و تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان تعارف ندارد.

وی در پایان گفت: مردم و رسانه‌ها هم می‌توانند با گزارش تخلفات و جرایم به دادستانی‌ها و مراجع انتظامی سراسر استان در برگزاری انتخابات سالم و پرشور مشارکت کنند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12960 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1981348 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر