جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹
 |  27/ شهریور/ 1398 - 10:28
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

رئیس کل جدید دادگستری استان همدان معرفی شد


رئیس کل جدید دادگستری استان همدان معرفی شد

با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان رئیس کل جدید دادگستری استان همدان معرفی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان همدان، عصر امروز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند توکل حیدری رئیس پیشین دادگستری کل استان همدان با قرائت و اعلام حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه دکتر محمدرضا عدالتخواه به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان همدان معرفی و منصوب شد.

رئیس کل جدید دادگستری استان همدان در آئین معارفه خود، طی سخنانی ضمن بزرگداشت سنت و سیره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به بیان عناوین کلی برنامه های قضایی استان پرداخت.

عدالتخواه از جمله این سیاست های قضایی به کاهش ورودی پرونده به مراجع قضایی، تعیین تکلیف پرونده های معوقه، پیشگیری رشد مدار از اشاعه جرائم، حسن برخورد با ارباب رجوع، کادر سازی نیروهای متعهد، تأمین امنیت عمومی جامعه و افراد، حمایت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نیز مشارکت در توسعه اقتصادی استان و رفع موانع تولید اشاره کرد.

وی با هشدار به اشرار و مخدوش کنندگان نظم وامنیت عمومی جامعه تأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست و هر کس با هر عنوان بخواهد به امنیت مردم تعدی کند به شدید ترین شکلی برابر قانون مجازات خواهد شد.

عدالتخواه با تبیین ضرورت همگانی شدن مبارزه با فساد و ظلم ستیزی اظهار کرد: همه افراد جامعه در برابر ظلم و فساد مسئول هستند و انقلاب ما به عنوان شعبه ای از انقلاب امام حسین(ع) که هدف آن امر به معروف و نهی از منکر بود، ادامه دهنده مسیر دفاع از حقیقت و عدالت است.

رئیس کل جدید دادگستری استان همدان در این زمینه ادامه داد: تمام شعبه های مجموعه های قضایی در نظام اسلامی باید شعبه ویژه مبارزه با مفاسد باشد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6905 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1975293 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر