جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
 |  21/ شهریور/ 1398 - 11:33
  |   نظرات: بدون نظر
40 بازدید بازدید

ساماندهی پرونده‌های اجرای احکام، در دستور کار قرار گیرد


رئیس کل دادگستری لرستان:

ساماندهی پرونده‌های اجرای احکام، در دستور کار قرار گیرد

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: تیراندازی و قاچاق سلاح و مهمات موجبات نگرانی را فراهم آورده که برای آنها برنامه ویژه و مورد به مورد داریم.

به گزارش ایسنا، محمد رزم در جلسه شورای قضایی استان لرستان که با حضور ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان (ع) و امام سجاد (ع) اظهار کرد: همه انسانها و بشریت مدیون امام حسین (ع) هستند و این بزرگوار تمام هستی خود را به میدان آورد.

رزم در ادامه با بیان این موضوع که شورای قضایی به منظور ایجاد وحدت در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه تشکیل می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رییس شورای قضایی استان لرستان به مهمترین برنامه‌های آیت الله رییسی در طرح تحول قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در راستای این اهداف و برنامه‌ها گام های مفید و کاربردی را برداریم.

وی به تلاش در جهت رفاه کارکنان دستگاه قضایی در استان لرستان اشاره کرد و افزود: ۴۶ درصد از پست های قضایی و ۵۶ درصد از پست های کارمندی دستگاه قضایی در استان بدون تصدی هستند که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رزم به تلاش مجدانه در راستای پیگیری مسایل عمرانی در دادگستری و سازمان های تابعه استان اشاره و یادآور شد: پرونده‌های موجود در اجرای احکام دارای حجم بالایی هستند که باید ساماندهی شوند و در جهت کاهش آنها تلاش کنیم.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان لرستان به مسئله تیراندازی و قاچاق سلاح، مهمات و مواد مخدر اشاره کرد و گفت: این مسائل موجبات نگرانی را فراهم آورده است که برای آنها برنامه ویژه و مورد به مورد داریم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9195 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1977583 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر