دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
 |  12/ مرداد/ 1398 - 2:46
  |   نظرات: بدون نظر
35 بازدید بازدید

تشکیک آمار، جای تاسف دارد/نگرانی از انباشتگی مصوبات در استان کرمان


رییس دادگستری استان کرمان:

تشکیک آمار، جای تاسف دارد/نگرانی از انباشتگی مصوبات در استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به آن‌چه اختلاف آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی، خواند گفت:جای تاسف است که در آمارها تشکیک وجود دارد، اگر سازمانی گزارش خلاف می‌دهد، قابل توجیه و پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایسنا، یدالله موحد در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با بیان این‌که «چند سال است که ستاد قضایی هماهنگی اقتصادی در اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی در استان تشکیل شده است» افزود: استان کرمان با انباشتگی مصوبات مواجه است و این نگران کننده است. برخی مصوبات به دلیل عدم عقبه کارشناسی، دارای مشکلات اساسی هستند، همچنین هر پیشنهادی در جلسات نباید به مصوبه تبدیل شود لذا باید پیشنهادات قبل از مصوبه شدن مورد مطالعه و بررسی‌های کارشناسی قرار گیرند. اگر مصوبات عقبه کارشناسی دارند، چرا ضمانت اجرایی ندارد؟ لذا باید برای مصوبات ضمانت اجرایی تعریف کرد و دستگاه قضا نیز آمادگی هر نوع همکاری با مدیریت اجرایی استان در این راستا را دارد.

وی تاکید کرد: اگر دستگاه‌های قضایی و اجرایی دست در دست هم بدهند، توسعه قابل باوری رقم خواهد خورد؛ بنابراین لازم است که موانع پیشرفت کشور در بحث قانونی، انسانی و … برداشته شود و این موضوع با همکاری دستگاه قضایی و اجرایی استان قابلیت اجرایی شدن را دارد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8969 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2034173 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر