دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳
 |  1/ مرداد/ 1398 - 5:39
  |   نظرات: بدون نظر
35 بازدید بازدید

نظارت‌ بر بازار باید با حفظ حیثیت فعالان اقتصادی باشد


وزیر دادگستری:

نظارت‌ بر بازار باید با حفظ حیثیت فعالان اقتصادی باشد

وزیر دادگستری از طرح پیشنهادات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف استان ایلام در هیئت دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدعلیرضا آوایی در نشست ستاد تنظیم بازار و گفتگوی بخش دولتی و خصوصی اظهار کرد: فعالان اقتصادی به شرایط فعلی حاکم بر دولت و کشور اشراف دارند و انتظار از این قشر تأثیرگذار و مهم این است که خواسته‌ها و انتظارات خود را متناسب با درک وضعیت دولت مطرح و پیگیری کنند .

وی با بیان اینکه همه فعالان اقتصادی همکار بخش دولتی هستند، تصریح کرد: هیچ قسمتی از جامعه به اندازه اقتصاددان‌ها و بازاریان با شرایط کشور آشنا نیستند از این رو همکاران امین بخش دولتی محسوب می‌شوند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه قدرت یک بازاری اعتبارش است نه پولش، از بخش قضایی مانند دادگستری خواست در اجرای قانون مراقب حیثیت افراد و فعالان اقتصادی باشند و در این زمینه احتیاط‌های لازم را بعمل آورند و بازاریان نیز باید مانند همیشه به قوانین حرمت بگذارند.

آوایی از نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف خواست مهمترین پیشنهادهای خود را به او ارائه دهند تا آنها را در جلسه هیئت دولت مطرح کند.

«سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام نیز با بیان اینکه رابطه‌ی بخش دولتی و خصوصی در ایلام در حد مطلوب بوده و هدف همه حل مشکلات مردم است، از مدیران خواست در لابلای قوانین به دنبال نکات گره‌گشا از زندگی مردم باشند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7673 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2032877 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر