جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
 |  31/ تیر/ 1398 - 4:13
  |   نظرات: بدون نظر
86 بازدید بازدید

مراسم تودیع و معارفه سرپرست زندان رجایی شهر برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه سرپرست زندان رجایی شهر برگزار شد

سید حشمت اله حیات الغیب مدیر کل زندان‌های استان تهران طی حکمی عزیزی را به عنوان سرپرست زندان رجایی شهر منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی زندان رجایی شهر، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست زندان رجائی شهر که با حضور مدیر کل زندان های استان تهران و مسئولین ذیربط در سالن جلسات زندان ها برگزار شد، حیات الغیب مدیر کل زندانهای استان تهران ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی سرپرست قبلی زندان گفت: همراهی کردن نیروها، ایجاد نظم و انضباط، امنیت، برخورد اخلاقی وانسان دوستانه با زندانیان از اقدامات مطلوب ضیایی در دوران تصدی سرپرستی زندان بوده است.

حیات الغیب تعهد، مسئولیت پذیری، قانون مداری، اخلاق مدیریتی و اقتدار را از ابزارهای لازم و مهم مدیریتی عنوان کرد.

مدیر کل زندانهای استان تهران افزود: استفاده از تمامی ظرفیتها جهت پیشبرد اهداف درون سازمانی و برون سازمانی مطابق با آیین نامه سازمان از جمله وظایف کارکنان در حوزه های مختلف و پست های مورد تصدی می باشد.

حیات الغیب در ادامه ضمن تشریح جایگاه ادارات  فرهنگی، بهداری، قضائی، مددکاری و انجام  پروژه های عمرانی به منظور بهینه سازی محل اسکان مددجویان و نقش آنان در اصلاح و بازسازی شخصیت محبوسین  به امنیت و بهداشت جسمی و روانی آنان اشاره کرد و گفت: در اجرای مجازات حبس رعایت امنیت و بهداشت روانی از دیگر عواملی است که باید به آن توجه کرد.

در پایان این مراسم مدیر کل زندان‌های استان تهران با اهداء لوح تقدیر از زحمات ضیایی سرپرست سابق زندان رجائی شهر تقدیر و حکم انتصاب عزیزی سرپرست جدید زندان را ابلاغ کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10543 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1631214 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر