جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱
 |  23/ تیر/ 1398 - 7:06
  |   نظرات: بدون نظر
42 بازدید بازدید

درمان و بهداشت جزء حقوق عمومی و شهروندی است


رئیس‌کل دادگستری استان قزوین:

درمان و بهداشت جزء حقوق عمومی و شهروندی است

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: مبحث درمان و بهداشت جزء حقوق عمومی و شهروندی افراد است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در جمع رؤسا و اعضای هیئت‌مدیره کانون‌های بازنشستگی استان ضمن تبریک ایام هفته تأمین اجتماعی به جامعه عظیم تحت پوشش سازمان به‌عنوان نیروهایی که وظیفه خطیری را در تولید کشور بر عهده داشته و زحمات آنان کاملاً روشن و واضح است، اظهار کرد: افتخار واقعی نصیب مجموعه تأمین اجتماعی شده که در راستای برآوردن نیازهای این قشر باشند.

وی افزود: بقای مجموعه و پایه اصلی سازمان تأمین اجتماعی منوط به بقا و پایداری کارگر بوده و کارفرمایان نیز در این راستا همانند ستون اصلی خیمه است که اگر کج بنا شود و موریانه آن را آسیب رساند نیاز به ترمیم داشته که نقش تأمین اجتماعی در این راستا حائز اهمیت است.

قدرتی تصریح کرد: کارفرمایان با از خودگذشتگی تن به سرمایه‌گذاری در کشور در شرایط کنونی اقتصادی داده‌اند و از تعامل مجموعه مدیریت استان با واحدهای تولیدی و صنعتی و بهبود وضعیت معیشتی کارگران تقدیر می‌شود و غبطه می‌خوریم که باری‌تعالی توفیق خدمتگزاری به مجموعه کار و تولید و قشر محروم را به همکاران تأمین اجتماعی عنایت کرده است تا جایگاه اجتماعی را به آنان اعطا نموده و این نوع خدمت عبادتی مضاعف را در بردارد.

وی بیان کرد: در این مسیر نیازمند فرهنگ‌سازی به‌ویژه از سوی آموزش‌وپرورش هستیم تا فرزندان کارگران به وجود پدران زحمتکش خود همواره افتخار نموده و در این راستا کلمات بسیار تأثیرگذار است.

قدرتی با بیان اینکه مبحث درمان و بهداشت جز حقوق عمومی و شهروندی افراد بوده و در این مسیر از خودسرانه عمل نمودن برخی افراد باید جلوگیری کرد، گفت: احدی حق خدشه وارد کردن به این قشر را نداشته و رسیدگی ویژه در موضوع عدم ارائه خدمات توسط بیمارستان‌های خصوصی ضروری است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضا تا حد توان در این مسیر همراه و همگام شما خواهد بود و بی‌توجهی به مقام کارگر بزرگ‌ترین ظلمی است که می‌توان انجام داد و منزلت آنان را نادیده انگاشت.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1078 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1751008 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر