پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵
 |  28/ خرداد/ 1398 - 1:46
  |   نظرات: بدون نظر
49 بازدید بازدید

دیدار وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی یزد


دیدار وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی یزد

وزیر دادگستری در جمع کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: در همه تصمیمات و رأی‌های قضایی باید رضایت خدا و آبروی مردم مدنظر قرار گیرد.‌

به گزارش ایسنا، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به همراه محمدعلی طالبی استاندار یزد و جمعی از مقامات و مدیران استان از سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد بازدید و با مدیران، قضات و کارکنان این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به مردم عنوان و اظهار کرد: در تمام تصمیمات و رأی‌های قضائی، لازم است رضایت خدا و آبروی مردم را مدنظر قرار دهیم.

وزیر دادگستری افزود: نظام و دولت بر حفظ کرامت و حرمت مردم تاکید فراوان دارند و در حال حاضر مردم به شدت نیازمند احترام از سوی مسئولان هستند.

آوایی در پایان با بیان این‌که سازمان تعزیرات حکومتی باید انگیزه و تحرک خوبی برای خدمت به مردم داشته باشد، انجام وظیفه در این سازمان را یک رسالت بزرگ دانست و تصریح کرد: با وجود قاچاق، تولید ملی ما دچار آسیب می‌شود و وظیفه همه ما گرفتن تصمیماتی درست و منصفانه برای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدکنندگان در سال رونق تولید است.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14146 بازدید

بازدید دیروز: 17432 بازدید

بازدید کل : 1729010 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر