شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
 |  13/ خرداد/ 1398 - 10:16
  |   نظرات: بدون نظر
135 بازدید بازدید

ضیافت افطاری ۲۱۵۰ مددجو با حضور مسئولین در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد


ضیافت افطاری ۲۱۵۰ مددجو با حضور مسئولین در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد

ضیافت افطاری ۲۱۵۰ نفر از مددجویان با حضور مدیر کل زندان‌های استان تهران، رئیس کل دادگستری استان البرز و دادستان شهرستان کرج در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار، مصطفی محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران در حاشیه این ضیافت افطاری گفت: خدا را شاکر هستیم که در ماه پر خیر و برکت رمضان که ماه میهمانی خداوند است میزبان مسئولین قضایی در کنار مددجویان هستیم.

وی افزود: در کنار مددجو بودن و زمینه شادی و نشاط آنان را فراهم کردن حتی برای لحظاتی، خاطرات به‌یاد ماندنی خوبی را در اذهان آنان بجا می گذارد و این لحظات می تواند از آلام روحی آنان بکاهد.

محبی در پایان گفت: دور هم بودن در کنار سفره ای که میزبان آن خداوند تبارک و تعالی است قطعاً خیلی با ارزش است.

رئیس کل دادگستری، دادستان و معاون اول حوزه دادستانی استان البرز، معاون قضایی دادستانی شهرستان قدس، معاونین اصلاح، تربیت و سلامت و قضایی زندانهای استان، فرمانده یگان ویژه و مدیر ندامتگاه مرکزی کرج، مهمان ضیافت افطاری مددجویان ندامتگاه قزلحصار بودند.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی تربیتی، سرود، تواشیح و پخش اذان بصورت زنده از بخش های ضیافت افطار مددجویان بود که با شور و شعف برگزار شد و آنان در کنار هم شب خوبی را برای خودشان رقم زدند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10197 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1994468 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر