جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱
 |  13/ خرداد/ 1398 - 3:02
  |   نظرات: بدون نظر
74 بازدید بازدید

امضای تفاهم نامه همکاری دادگستری گلستان و دانشگاه آزاد به منظور نقد آرای قضائی


رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

امضای تفاهم نامه همکاری دادگستری گلستان و دانشگاه آزاد به منظور نقد آرای قضائی

رئیس کل دادگستری گلستان از امضای تفاهم‌نامه همکاری دادگستری گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف نقد آرای قضائی و کاهش ورودی پرونده به محاکم استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه دانشجویان و اساتید رشته حقوق دانشگاه می‌توانند به آرای قطعی صادر شده در محاکم دسترسی داشته باشند و در کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی با حضور قضات آرا را نقد کنند.

وی با بیان اینکه از نظر و پیشنهادهای مجامع علمی استقبال می‌کنیم، افزود: برای ما در دادگستری یک ارزش است که قضات ما در محافل علمی حضور پیدا کنند و آرای شأن مورد نقد اساتید قرار گیرد. نقد آرا می‌تواند دقت قضات ما را در صدور رأی افزایش دهد.

به گفته رئیس کل دادگستری گلستان، خاطرنشان کرد: امسال برگزاری ۱۳ نشست نقد آرا را در محافل دانشگاهی استان برنامه ریزی کرده‌ایم که به بالندگی دانشگاه و دادگستری کمک می‌کند.

حجت الاسلام طاهری رئیس دانشگاه آزاداسلامی گرگان هم با استقبال از همکاری دو جانبه دادگستری و دانشگاه، گفت: به دنبال روزآوری سرفصل‌های پژوهشی متناسب با نیازهای جامعه هستیم و امیدواریم امضای این تفاهم نامه به این امر کمک کند.

وی افزود: اجرای طرح‌های مشترک علمی و پژوهشی، استفاده از ظرفیت دادگستری و دانشگاه برای آشنایی مردم با حقوق و کاستن از ورودی پرونده‌ها به محاکم از اهداف امضای این تفاهم نامه دوجانبه بود.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12710 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1981098 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر