چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰
 |  25/ اردیبهشت/ 1398 - 9:56
  |   نظرات: بدون نظر
88 بازدید بازدید

۱۰۰ زندانی مالی از زندان خلخال آزاد شدند


به گزارش ایرنا ، علی رمضان پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری جشن گلریزان با بیان اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات برگزاری این جشن در افزایش مشارکت های عمومی مردم در کمک به آزادی زندانیان مالی افزود: افزایش مشارکت عمومی در برگزاری این جشن و ترویج فرهنگ عامه کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد و انجام یک نیت خیر در ماه نزول خیر و برکت الهی ضرورت دارد.
او با بیان اینکه مهم ترین هدف دست اندرکاران برگزاری این جشن افزایش مشارکت عمومی و حضور آحاد مختلف مردم در این مراسم برای آشنایی با مشکلات اجتماعی ناشی از زندانی شدن زندانیان مالی و عواقب بسیار بد آن برای خانواده آنها است، اظهار داشت: میزان کمک های جمع آوری در این جشن به هر اندازه حتی بسیار کم از سوی هر یک از شرکت کنندگان مورد توجه ستادهای دیه مرکز قرار گرفته و زمینه برای برای آزادی تعداد بیشتری از زندانیان مالی زندان را فراهم خواهد کرد.
وی گفت: برغم شرایط نامناسب اقتصادی ، خلخالی ها ستاد دیه را تنها نگذاشته و مشارکت آنها در جشن های گلریزان سال های گذشته در حد عالی بوده و انتظار از مسئولان اتحادیه های صنفی فراهم کردن حضور بازاریان و اعضای ۱۲ اتحادیه صنفی فعال این شهرستان در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان امسال است.
رمضان پور افزود: در سال گذشته ۴۴ زندانی مالی از زندان خلخال آزاد شدند که ۲۷ نفر از این تعداد با بدهی مالی ۷۰ میلیارد ریالی بواسطه برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک های مردمی به همراه کمک های ستاد دیه ، جلب رضایت شاکیان و گذشت بخش بزرگی از طلب خود ، پرداخت وام بانکی به زندانیان مالی و آورده خود زندانی بوده است.
او گفت: جشن گلزیزان امسال خلخال ساعت ۲۲ شب دوشنبه ۳۰ اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سینما فرهنگ مجتمع ، فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار می شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14849 بازدید

بازدید دیروز: 14329 بازدید

بازدید کل : 1712281 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر