جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵
 |  24/ اردیبهشت/ 1398 - 11:12
  |   نظرات: بدون نظر
53 بازدید بازدید

امسال برای آزادی ۱۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد برنامه داریم


نایب رئیس ستاد دیه کشور:

امسال برای آزادی ۱۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد برنامه داریم

نایب رئیس هیأت مدیره ستاد دیه کشور از برنامه ریزی این ستاد برای آزادسازی ۱۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد طی سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، اکبر یساقی در حاشیه مراسم گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ستاد دیه کشور سال گذشته موفق به آزادسازی ۷۹۳۰ زندانی جرایم غیرعمد شد، اظهار کرد: میزان بدهی که این زندانیان داشتند حدود ۱,۵۰۰ میلیارد تومان بود که ۷۰۰ میلیارد تومان آن را از شکات گذشت گرفتیم و مابقی توسط ستاد دیه کشور و باهمت مردم پرداخت شد.

وی افزود: از این تعداد زندانی آزاد شده، حدود ۲۹۰۰ نفر زندانی مهریه بودند که با تلاش‌هایی که انجام دادیم و رقم قابل توجه گذشت‌هایی که از شکات گرفتیم، از زندان آزاد شدند.

نایب رئیس هیأت مدیره ستاد دیه کشور به افزایش قیمت سکه طی سال گذشته و افزایش زندانیان مهریه نیز اشاره کرد و گفت: پس از نوساناتی که در قیمت سکه در کشور به وجود آمد، با استفاده از بخشنامه “اعسار در پرداخت” میزان پرداخت اقساط زندانیان مهریه تعدیل شد که این امر کاهش تعداد این دسته از زندانیان را در کشور به دنبال داشت.

وی همچنین در خصوص تعداد زندانیان جرایم غیر عمد کشور نیز اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار زندانی جرایم غیرعمد در کشور وجود دارد که برای آزادسازی آنها به کمک خیرین احتیاج داریم.

یساقی خاطرنشان کرد: ستاد دیه کشور امسال برای آزادسازی حدود ۱۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد کشور با کمک مردم و خیرین برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 15011 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1744050 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر