جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲
 |  16/ اردیبهشت/ 1398 - 2:12
  |   نظرات: بدون نظر
71 بازدید بازدید

۸۰ درصد بازار میوه و تره بار استان یزد در اختیار اتباع خارجی است


دادستان یزد:

۸۰ درصد بازار میوه و تره بار استان یزد در اختیار اتباع خارجی است

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به ضرورت استمرار دقیق در نظارت بر عملکرد بازار گفت: طبق بررسی‌های انجام شده در حال حاضر ۸۰ درصد بازار میوه و تره بار استان یزد در اختیار اتباع خارجی است و این مهم چالشی جدی در حوزه مدیریت بازار محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر شمس در کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط و عضو در استانداری یزد برگزار شد، ساماندهی امور بازار به برگزاری جلسات مستمر و البته احساس مسئولیت بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان نیاز دارد، اظهار کرد: سیستم قضائی استان یزد آماده هرگونه حمایت و همراهی در راستای بهبود شرایط بازار در سطح استان است.

وی با بیان این‌که طبق اطلاعات به دست آمده در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد غرفه‌های بازار میوه و تره بار استان یزد در اختیار اتباع خارجی است، افزود: ساماندهی بازار میوه و تره بار مستلزم عملیاتی کردن تصمیمات کارگروه تنظیم بازار است.

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در ادامه با اشاره به غیبت مستمر عوامل شهرداری در جلسات کارگروه تنظیم بازار استان، گفت: با توجه به شرح وظایف و همچنین نقش شهرداری در بهبود بخشیدن وضعیت بازار میوه و تره بار استان حضور این افراد صاحب نظر این نهاد در جلسات ساماندهی ضروری است.

شمس تصریح کرد: خوشبختانه بعد از اعلام نیاز به نیروی کمکی عوامل بسیج اصناف، سپاه و نیروی انتظامی به خوبی آمادگی خود را برای مقابله با بی قانونی در حوزه بازار به ویژه میوه و تره بار استان یزد اعلام کردند.

وی در پایان نظارت بر نحوه قیمت گذاری و فروش انواع مواد غذایی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی مدیریت بازار در استان یزد دانست و بیان کرد: با توجه به عدم تناسب قیمت‌ها در سطح استان، دستگاه قضائی آماده هر گونه همکاری در جهت نظارت بیشتر بر قیمت‌ها است.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6080 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1974468 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر