جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰
 |  16/ اردیبهشت/ 1398 - 12:36
  |   نظرات: بدون نظر
87 بازدید بازدید

مدیرکل تعزیرات همدان: رستوران ها اجازه افزایش نرخ ندارند


علیرضا حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هر چند رستوران داران نسبت به این موضوع گلایه مند هستند ولی طبق بازرسی های صورت گرفته بیشتر آنها این موضوع را رعایت می کنند.
وی اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح ماه رمضان از یکم اردیبهشت امسال، چندین پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل و بررسی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: بازدید و سرکشی از رستوران ها و فست فودها در ادامه طرح سلامت نوروزی، در ماه رمضان نیز تداوم دارد.
حسن پور ادامه داد: علت حساسیت نهادهای مسئول به بازرسی و سرکشی از رستوران ها و فست فودها، اهمیت سلامت شهروندان است.
وی اظهار داشت: ۲۹ تیم گشتی برای نظارت بر بازار فعال شدند که شامل نیروهایی از دامپزشکی، علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: بازرسان دامپزشکی وضعیت سلامت مواد اولیه و گوشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت وضعیت قیمت ها و علوم پزشکی وضعیت کیفیت غذا، مواد اولیه و بهداشت فرد و محل طبخ غذا و لوازم آشپزی را رصد کرده و در صورت احراز تخلف، واحد متخلف پلمب یا جریمه می شود.
حسن پور گفت: طبق بررسی های صورت گرفته از رستوران ها و فست فودها بیشترین میزان تخلف، پایین بودن کیفیت مواد غذایی است.
وی افزود: دراین راستا ۸۵ کیلوگرم انواع گوشت، مرغ و سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته و فاسد از چند رستوران و فست فود کشف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: تاکنون ۲۵ رستوران و فست فود بازرسی و ۱۰ فقره پروند تقلب و رعایت نکردن بهداشت برای متخلفان تشکیل، یک رستوران پلمب و ۲ فست فود اخطار پلمب گرفتند.
حسن پور از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف موضوع را از طریق شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir اطلاع رسانی کنند.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6459 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1974847 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر