جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
 |  16/ اردیبهشت/ 1398 - 11:30
  |   نظرات: بدون نظر
112 بازدید بازدید

ماجرای قتل در عنبرآباد تکذیب شد


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری اداره کل دادگستری استان کرمان، یوسف سبحانی روز دوشنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: حوالی ساعت ۲۳ شنبه ۱۴ اردیبهشت گزارشی مبنی بر کشف جسدی در یکی از جاده های منتهی به روستای های این شهرستان دریافت شد.
وی ادامه داد: بلافاصله مدعی العموم به همراه بازپرس ویژه قتل، رئیس پلیس آگاهی، رئیس پزشکی قانونی و فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب در محل حادثه حاضر و تحقیقات میدانی اولیه آغاز شد.
این مقام قضایی عنوان کرد: پس از تشریح جسد از سوی پزشکی قانونی و کشف آثار و بقایای خودروی ضارب، مشخص شد قتل به دلیل حادثه تصادف با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ اتفاق افتاده و راننده آن فوری از محل متواری شده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعه ها توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند، عنوان کرد: دستورهای قضایی لازم به منظور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شده و پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد در حال رسیدگی است.
این مقام قضایی افزود: مقتول سابقه مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه داشته و در شب حادثه نیز در اثر مصرف مواد مخدر تعادل روانی مناسبی نداشته و با حالتی غیر طبیعی قصد عبور از جاده داشته است.
در چند روز گذشته شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده بود که گروهی فردی را در عنبرآباد به قتل رسانده و اعضای بدن وی را قطعه قطعه کرده اند.
۳۰۲۹/۶۰۳۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7500 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1975888 بازدید

افراد آنلاین: 6 نفر