جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
 |  15/ اردیبهشت/ 1398 - 12:58
  |   نظرات: بدون نظر
55 بازدید بازدید

وقوع هر ساله سیل نتیجه تخریب درختان و پوشش‌ گیاهی منطقه است


رئیس کل دادگستری گیلان:

وقوع هر ساله سیل نتیجه تخریب درختان و پوشش‌ گیاهی منطقه است

رئیس کل دادگستری گیلان دادرسی گفت: وقوع هر ساله سیل در استان‌های شمالی ماحصل تخریب درختان و پوشش‌های گیاهی منطقه است.

به گزارش ایسنا، احمد سیاوش پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه قوه قضائیه بر اساس قانون اساسی قوه‌ای مستقل است اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز قاضی در نظام جمهوری اسلامی ایران، استقلال در صدور احکام قضائی است.

وی توجه به حقوق عامه را از اولویت‌های قوه قضائیه برشمرد و گفت: منابع طبیعی، جنگل‌ها و سواحل امانتی از گذشتگان است که باید در حفاظت و حراست آن تلاش نمائیم.

رئیس کل دادگستری گیلان وقوع هر ساله سیل در استان‌های شمالی را ماحصل تخریب درختان و پوشش‌های گیاهی منطقه عنوان کرد و افزود: نباید اجازه دهیم منابع طبیعی و جنگل‌ها در دست سودجویان و در معرض تخریب و نابودی قرار گیرد.

وی، دادرسی عادلانه را از مطالبات به حق مردم از دستگاه قضائی ذکر کرد و گفت: قضات محاکم باید توجه کنند تا ضمن رسیدگی سریع به پرونده‌های قضائی، احکامی متقن و باکیفیت را ارائه کنند.

سیاوش پور از تمامی مسئولان قضائی استان خواست تا با تعامل و همراهی ضابطه مند با مدیران سایر دستگاه‌ها در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش نمایند.

وی در پایان این مراسم از زحمات سیدرحمان سیدزاده در دوران تصدی ریاست دادگستری رضوانشهر تقدیر کرد و با تبریک به رشید عیسی پور رئیس جدید دادگستری رضوانشهر و سید مرتضی هاشمی ساداتی دادستان جدید این شهرستان، احکام انتصاب آنان با امضای رئیس قوه قضائیه را به ایشان ابلاغ نمود.

به گزارش ایسنا؛ رشید عیسی پور پیش از این، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رضوانشهر و سید مرتضی هاشمی ساداتی نیز بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود بوده‌اند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7481 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1975869 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر