جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴
 |  15/ اردیبهشت/ 1398 - 5:06
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

بهمن کشاورز به کانون وکلا اعتبار داد


فریده غیرت:

بهمن کشاورز به کانون وکلا اعتبار داد

فریده غیرت با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی بهمن کشاورز گفت: همکاری و سال‌ها فعالیت ایشان در انجمن دفاع از حقوق زندانیان و بعد از آن هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

به گزارش ایسنا فریده غیرت در مراسم گرامیداشت زنده یاد بهمن کشاورز که عصر امروز در کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد، با اشاره به درگذشت بهمن کشاورز و مصباح اسکویی اظهار کرد: نمی‌توانم فوت این دو را باور کنم اما چاره‌ای ندارم و باید بر آن صبر کنم. هنوز چند ماهی از مراسم بزرگداشت استاد کشاورز نمی‌گذرد. شاید به دلیل شرم حضور در آن جلسه از ایشان کم گفتم و یا احساس کردم فرصت دارم بعدها این فرصت را دارم اما دریغ که این فرصت از من گرفته شد. رفتن ایشان فقط به معنای نبود فیزیکی تلقی می‌کنم زیرا باور دارم ایشان رفتنی نیست.

این وکیل دادگستری عنوان کرد: جمعیت حاضر در مراسم مرحوم کشاورز نشان داد مردم چطور بر حضور ایشان صحه گذاشتند. ایشان انسانی بسیار خوش برخورد، مؤدب، خوش رو و بسیار با سواد، متعهد، دلسوز و علاقمند به وکالت و جامعه وکالت بود. زمانی که ایشان مدیریت کانون را بر عهده داشت همیشه دلسوز و حامی وکلا بود. به یاد ندارم کسی ایشان را در حالت عصبانیت و پرخاش دیده باشد. همکاری و سال‌ها فعالیت ایشان در انجمن دفاع از حقوق زندانیان و بعد از آن هیچ گاه فراموش نمی‌شود. در پرونده‌های مهمی که مربوط به همکاران بود با آرامش، کمال دقت و دلسوزی همه نوع دفاع را برعهده می‌گرفتند.

وی افزود: شخصیت شناخته شده استاد کشاورز در جامعه بهترین نمونه است که بدانیم مردم خود قضاوت می‌کنند. مردم خود می‌دانند که چه کسی را فیزیکی از دست دادند. هرگز نمی‌خواهم باور کنم استاد کشاورز را از دست دادیم. ایشان با شخصیت و رفتار خود بهترین چهره از وکیل دادگستری را به جامعه نشان دادند و معرفی کردند. پرونده کرباسچی نمونه‌ای از این حضور بود. با علاقه‌ای که وی به کانون وکلا و استقلال وکلا داشت همواره شخصیتی از ایشان نمودار شده که بهترین نمونه بودند. وقتی بود بهترین نمونه و حالا که نیست بهترین الگو برای ما است.

غیرت در پایان گفت: غیر از سجایای اخلاقی این بزرگوار، ایشان بسیار با سواد و توانا بودند. بهترین تحلیل را از مسائل حقوقی عرضه می‌کردند. همیشه با زیباترین، بهترین و آگاهانه ترین فرم مسائل را مطرح می‌کردند. ایشان با این خصوصیات به وکلا افتخار دادند و هیچ امتیازی از کانون نخواستند. ایشان به کانون وکلا اعتبار دادند. افسوس و دریغ که ایشان را از دست دادیم. دریغا که کشاورز…. دریغا که کانون…

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6218 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1974606 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر