یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷
 |  14/ اردیبهشت/ 1398 - 10:37
  |   نظرات: بدون نظر
127 بازدید بازدید

وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات شبکه های مجازی پاسخ دهد


به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز شنبه در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب تهران درخصوص وظایف و مسئولیت های دادستانی اظهار داشت: دادستان تهران در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قرار دارد.
وی افزود: این تقدم در مبارزه از سه جهت است؛ اول اینکه اصولاً دادسراها در حوزه مقابله با جرم و فساد مسئولیت مستقیم دارند و نخستین مقام قضایی هستند که در مبارزه با جرائم و مفاسد باید حضور پیدا کنند.
منتظری از دادستان به عنوان قاضی ایستاده یاد کرد و گفت: استان تهران اقتضائات خود را دارد و دادسرای تهران مرکزیت مجموعه ای را دارد که با پرونده‌های مهم و ملی ارتباط دارد. ما در سایر دادسراها چنین پرونده‌هایی نداریم و تهران به لحاظ مرکزیت، در مواجهه با این مسئله است.
وی یکی از ویژگی های دادسرای تهران را در صلاحیت آن دانست و افزود: این دادسرا مرجع رسیدگی به جرائم و تخلفات مقامات عالی در سراسر کشور است؛ بنابراین در خصوص مدیران عالی کشور و آنچه قانون اعلام کرده است، در تهران پرونده تشکیل داده می شود و همچنین به پرونده‌هایی که دارای جنبه ملی و بین‌المللی هستند، نیز رسیدگی می شود.
ادامه دارد …
اجتمام*۱۰۰۳*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 22967 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2024572 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر