چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷
 |  14/ اردیبهشت/ 1398 - 3:05
  |   نظرات: بدون نظر
78 بازدید بازدید

مقام قضایی:بازداشت ۱۵۰کارگر در خوزستان صحت ندارد


حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بر اساس تحقیق و تفحص به عمل آمده از دادستانی مرکز خوزستان و سایر محاکم قضایی استان ، در روزها و هفته های اخیر هیچ کارگری در این استان به دلایل امنیتی و صنفی بازداشت نشده است.
وی گفت: بازداشت ۱۵۰کارگر خوزستانی آن هم در روز جهانی کارگر که روز تجلیل از مقام و منزلت این قشر زحمت کش است از اساس عاری از حقیقت است.
معاون اجتماعی فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان در ادامه افزود : انتشار چنین شایعات و مطالب عاری از حقیقت تنها از رسانه های معاند که همواره در انتشار اخبار دروغ و بی پایه و اساس پیشتاز هستند بر می آید در حالی که در عالم واقعیت چنین چیزی نیست.
مسوولان خانه کارگر خوزستان نیز در پاسخ به پرسش ایرنا بازداشت ۱۵۰کارگر خوزستانی را در روز جهانی کارگر تکذیب کردند و گفتند: در این پیوند ، تاکنون چنین چیزی که منطبق با واقعیت یا بخشی از واقعیت باشد دریافت و مشاهده نکرده اند.
آنان گفتند اگر چنین چیزی واقعیت داشت خانواده های زیادی به محاکم قضایی یا مجامع صنفی و کارگری مراجعه کرده و به این مساله اعتراض کرده یا خواستار آزادی آنان شده بودند.
اغلب اعتراض های کارگری در خوزستان ، نسبت به پرداخت نشدن مطالبات حقوق و پرداختهای معوقه و مساله واگذاری واحدهای تولیدی و صنعتی به آنچه 'نداشتن اهلیت لازم' خوانده شده، صورت گرفته است.
۶۰۶۵/۶۰۰۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2668 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1825286 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر