یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
 |  14/ اردیبهشت/ 1398 - 8:04
  |   نظرات: بدون نظر
84 بازدید بازدید

رئیس قوه قضاییه درگذشت والده مکرمه شهیدان طهرانی مقدم را تسلیت گفت


به گزارش روز شنبه ایرنا از قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود اظهار داشت: رحلت بانوی مومنه و مجاهد، مادر و مربی شهیدان حاج حسن و علی طهرانی مقدم موجب تألم و تاثر عمیق شد.
براستی صبر، مجاهدت و ایمان سترگ این مادر فداکار و مومن بود که فرزندانی همچون شهید والامقام حاج حسن طهرانی مقدم در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی تربیت شدند و به پیشگاه حضرت حق، نظام مقدس اسلامی و ملت بزرگ ایران هدیه گردیدند.
این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت سیدالشهدا(ع) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا، مادر شهیدان طهرانی مقدم روز گذشته جمعه دارفانی را وداع گفت، مراسم تشییع ایشان، فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.
شهید علی طهرانی مقدم پسر کوچکتر ایشان مصادف با ظهر عاشورا در ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید و حسن طهرانی‌مقدم دیگر فرزند ایشان که به پدر صنعت موشکی ایران معروف است، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ به شهادت رسید.
اجتمام*۱۰۰۴*۱۰۹۵*۱۱۹۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2079 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2027283 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر