دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
 |  14/ اردیبهشت/ 1398 - 8:14
  |   نظرات: بدون نظر
61 بازدید بازدید

دستگاه قضایی مانع تعطیلی کارخانه ها می شود


به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در کارگاه آموزشی محاسن و معایب قانون جدید و نحوه اجرای محکومیت های مالی ویژه قضات افزود: خوشبختانه عملکرد دستگاه قضایی استان در بخش های مختلف مطلوب و از از قضات پاکدست و توانمند برخوردار است.
وی ضمن اشاره به نامگذاری سال و رونق تولید تاکید کرد: همه باید در تحقق شعار سال همت مضاعف کنیم، مبادا زمینه تعطیلی واحدهای تولیدی فراهم شود، لذا دستگاه قضایی استان زنجان در اجرای احکام با موضوع مسائل اقتصادی و کارخانجات ضمن توجه به حقوق محکوم له مانع تعطیلی کارخانجات خواهد شد، چرا که عده زیادی از فعالیت واحد های تولیدی ارتزاق می کنند .
رئیس کل دادگستری استان زنجان بر توجه و اهتمام همه قضات و کارکنان بر نوع برخورد با ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس قوه قضائیه برخورد خوب و مناسب با ارباب رجوع است نباید با عمل و رفتار خود موجب تکدر خاطر مراجعان شویم شاید بدلایل قانونی نتوانیم خواسته آنها را برآورده کنیم اما باید رفتاری در خور و شان آنها باشد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی، یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری توصیه به دستگاه قضایی بر مردمی بودن این دستگاه اشاره کرد و افزود: این دستگاه در این باره با حضور در جمع مردم در مساجد و مصلی ها ضمن استماع مسائل و مشکلات به سوال های حقوقی آنها نیز پاسخ دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تشکر از خدمات ارزشمند دستگاه قضایی استان گفت: خوشبختانه عملکرد مجموعه کارکنان دستگاه قضایی استان نسبت به سایر استان ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد که از این حیث جای تقدیر دارد
حجت الاسلام علی خاتمی افزود: کار قضاوت، بسیار دشوار و سنگین است چرا که با حقوق مردم سروکار دارد، جایی که حقوق مردم مطرح است نباید کوتاهی کنیم و جایگاه قضات جایگاه ارزشمند و بهترین پاداش برای قاضی بوده چون کار قاضی اجرای عدالت است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: در ارتباط با گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب نقشه راه را تدوین کردند و ما باید بر اساس این نقشه آن را بطور صحیح ریل گذاری کنیم و در مسیر آن قرار بگیریم و هر کس در هر مقام و مسولیتی وظیفه انجام آن را برعهده دارد.
۹۵۰۵/۸۰۶۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4484 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2029688 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر