یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶
 |  14/ اردیبهشت/ 1398 - 12:14
  |   نظرات: بدون نظر
45 بازدید بازدید

ایراد شورای نگهبان به لایحه تمدید مهلت آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد


کدخدایی خبر داد

ایراد شورای نگهبان به لایحه تمدید مهلت آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد

سخنگوی شواری نگهبان گفت: لایحه تمدید مهلت آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد که قبلاً تصویب شده بود در دوره دوم تمدید ابهامی وجود داشت که قرار شد پس از رفع ابهام اعلام نظر شود.

به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال ۹۸ ضمن گرامیداشت روز معلم، در خصوص مصوبات بررسی شده در شورای نگهبان و گزارش فعالیت شورای نگهبان در سال گذشته اظهار کرد: طرح استفساریه جز ۶ بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مغایر با موازین شرع شناخته نشد. مصوبه لایحه مدیریت بحران کشور که یک لایحه اساسی است و لازم است هرچه زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایراداتی که با این لایحه گرفته شد مربوط به حوزه تقنین در اصول ۸۵ و ۱۳۸ قانون اساسی بود. یک مورد هم مغایرت با اصل ۱۱۰ قانونی اساسی تشخیص داده شد. چنر مورد هم تذکر داشتیم که برای مجلس ارسال شد.

وی بیان کرد: لایحه تمدید مهلت آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد که قبلاً تصویب شده بود در دوره دوم تمدید ابهامی وجود داشت که قرار شد پس از رفع ابهام اعلام نظر شود.

ادامه دارد….



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 21722 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2023327 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر