یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
 |  10/ اردیبهشت/ 1398 - 8:17
  |   نظرات: بدون نظر
73 بازدید بازدید

۱۶۶ پرونده گرانفروشی در آذربایجان غربی رسیدگی شد


محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متهمان این پرونده ها در مجموع بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.
وی اضافه کرد: امسال ۱۷۵ پرونده در خصوص گرانفروشی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که تنها ۲۵ پرونده از این تعداد باقی مانده است.
وی ادامه داد: بیش از ۹۴ درصد پرونده های ورودی گرانفروشی به شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می دهد.
«اقوامی» از محکومیت ۵۸۶ میلیون ریالی قاچاقچی موتور سیکلت در خوی خبر داد و گفت: این میزان جریمه برای قاچاق یک دستگاه موتور سیکلت خارجی صادر شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: همچنین ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز چالدران از یک دستگاه خودرو ۵۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و پرونده را به شعب تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.
وی ادامه داد: رییس شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز چالدران متهم این پرونده را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از ۶۳۵ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
به گزارش ایرنا گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می رود و روزانه ده ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در آذربایجان غربی گزارش می شود.
۸۱۳۷/۳۰۷۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 20074 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2021679 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر